Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke overskue det længere (Manglende koncentration)

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

En god som mange herinde har været inde på er at lave en liste med ting du skal gøre.

Herefter skal listen sorteres efter hvad der er vigtigt.

Meget af det der ikke er vigtigt kan formentlig droppes helt eller udskydes på ubestemt tid.

Det lyder helt klart som stress forårsaget af det du ikke når, og ikke stress af at lave for meget. Den første slags er alligevel nok også den værste.

Smid ud med hård hånd af det der ikke er vigtigt.

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

Tak for de sidste besvarelser - Dem er jeg lige så glade for som alle de andre.

I kan fandeme godt være stolte af jer selv, for hold kæft hvor har i hjulpet mig i den rigtige retning.

De sidste fire dage har været som en leg for mig, eftersom jeg har forsøgt forskellige af jeres råd. Så ekstremt fedt!

Jeg har blandt andet benyttet mig af følgende:

1. Skrevet en plan for dagen - Eller gennemtænkt tingene.
2. Forsøgt at fokusere på det gode i livet - Og samtidig, når jeg f.eks. er på arbejde, fokusere på de opgaver jeg får, kontra private ting.
3. Snakket med et par rare aminoer.

Jeg har som udgangspunkt droppet lægen igen. Jeg er en selvstændig person, og vil sgu gøre alt for at løse mine problemer selv - Jeg føler lidt det andet virker for fimset til mig, selvom det på ingen måde er det.

Tusind tak til jer! - I har hver især hjulpet mig tyve skridt i den rigtige retning, og det er jeg virkerlig glad for. Mit liv er blevet bedre, og i bund og grund tror jeg også det har reddet mit liv.

Nu sidder der nok et par stykker, og tænker ''jaja, rolig nu batman'' - og ja, naturligvis, rolig nu. Men jeg kan mærke seriøse fremskridt på arbejdet, forretning samt det private ... Det er fantastisk.

Min oprigtige Amino-plus profil bliver forlæget med et medlemsskab snarest, jeg føler jeg skylder amino noget ... I andre må nok starte med takken :-)

Venligst!

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)