Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sæt dit præg på Amino Debat

Side 16 ud af 19 (189 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Damn, nu gør jeg også.
Fejlen er meldt og bliver rettet i nat vil jeg tro.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Jeg tror det er ligemeget hvilken profil man prøve at trykke næste på, eller en af tallene, så kommer den fejl.

Jeg bruger nyeste Firefox og Win7

Men en anden ting som kunne være godt i den forbindelse er at når man fx går ind og ser på en profil, klikker sig hen til fx se karaktere, og går tilbage til profilen, så bliver man talt 2 gange i den profil man har kigget på. I skulle måske lave det sådan at der skal være minimum 10 minutter mellem hvert besøg før man bliver registreret igen

Så er fejlen rettet og jeg har bedt om at vi kun tæller og viser unikke besøg.
Sådan var det også før, men der må åbenbart være overskrevet noget kode.

Dbh Martin

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgningen har også fejl.

Søger jeg på "internet" får jeg nedenstående fejl. Søger jeg på eks "lund" får jeg ingen fejl, men søgeresultater.

Det er vel og mærke fra samme side jeg søger.

 

FEJLEN

Uuups - noget gik galt!

Vi beklager problemet! Fejlen er blevet noteret i en log til vores udviklere.

Prøv at genindlæse Amino: amino.dk.

Nyttige links:

Såfremt fejlen fortsætter, kontakt da vores support på support@amino.dk.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Bær over med mig, jeg har ikke læst hele tråden (over 165 indlæg), så måske har det allerede været oppe at vende.

Men her er 2 ting jeg kunne ønske mig, og som er lette at implementere:

I oversigterne over indlæg, vil det være rart at man kan se, hvornår første tråd er startet, dvs. en dato for oprettelse af indlæg. Det sker tit at en eller anden fanger en gammel tråd, som ikke længere er aktuel, men som alligevel kommenterer på denne. Og dermed ryger den i top som aktuel, og flere kommenterer - inden de opdager alderen på spørgsmålet.

Ligeledes i kategorien "aktive indlæg" vil det også være rart, at man kan se i hvilken kategori tråden ligger i, da det sjældent er til at se ud fra emnet/overskriften. Herved spilder jeg - for tiden - meget tid med at klikke på indlæg i kategorier som jeg ikke har interesse i, specielt indlæg i MLM-kategorien prøver jeg at undgå.

Og lige en sidste indenfor samme genre, i oversigterne at få oplyst hvem trådstarter er, ligesom man nu kan se hvem har oprettet sidste indlæg.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

En god ide vil være at nye bruger får en popup eller noget andet at de skal huske og søge på deres spørgsmål. Om det er fordi søgefunktionen er dårlig ved jeg ikke men der kommer mange spørgsmål om det samme mange gange på samme uge. Jeg ved fra Drupal Danmark at der fik man utallige ens spørgsmål fra nye bruger hvor der kom en top info om at man skulle huske og søge.

RSS funktion: at der var en på Hoved emner og måske hver emne. Samt at man kunne få en for svar.

Indlæg: At hvis man finder et interessant indlæg som man gerne vil følge så er der i dag nogle svarer "følger lige med her" Kunne der ikke være en funktion at man kunne tilmelde at "jeg vil gerne have email når der kommer svar på dette spørgsmål." Man kan fravælge det i dag hvis man har lavet et indlæg og ikke ønsker og følge tråden mere.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 03:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Glemte lige disse to.

At Privat besked som med under mere så man ikke skal ind på personenes profil for at sende PB.

At man kunne få rabat på Amino Plus ud fra ens karma eller stjerner.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

Indlæg: At hvis man finder et interessant indlæg som man gerne vil følge så er der i dag nogle svarer "følger lige med her" Kunne der ikke være en funktion at man kunne tilmelde at "jeg vil gerne have email når der kommer svar på dette spørgsmål." Man kan fravælge det i dag hvis man har lavet et indlæg og ikke ønsker og følge tråden mere.

Den findes allerede.

Den hedder "Send e-mail hvis nogen svarer på indlægget " og er placeret nøjagtigt samme sted som "Stop venligst med at sende e-mail svar til mig"

mvh

Jan

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Den findes allerede.

Den hedder "Send e-mail hvis nogen svarer på indlægget " og er placeret nøjagtigt samme sted som "Stop venligst med at sende e-mail svar til mig"

mvh

Jan

Hej Jan

Ja det er der. Så burde den nok flyttes ned i bunden så man lækker mærke til den. Fordi det er tit man ser at der kommer et indlæg fra en bruger "jeg følger lige med her".

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det ikke laves, så man ikke får vist de tråde, man ikke har adgang til, i oversigten. Jeg tænker her på syklubben og juniordebat. Det er ret træls at klikke på en fængende overskrift og lande på en fejlside.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Kan det ikke laves, så man ikke får vist de tråde, man ikke har adgang til, i oversigten. Jeg tænker her på syklubben og juniordebat. Det er ret træls at klikke på en fængende overskrift og lande på en fejlside.

Enig, den er jeg også faldet i et par gange og endda den samme titel nogen gangeSkype-ItWasntMe

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 16 ud af 19 (189 indlæg)