Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sæt dit præg på Amino Debat

Side 16 ud af 17 (166 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Derudover kunne det være pænt smart, hvis "Få mail, når der er aktivitet i gruppen" per default var slået til (det er den ikke engang for ejeren af gruppen!). Når man har meldt sig ind, har man jo ligesom bevist, at man er interesseret i emnet og hvis det viser sig, at man alligevel ikke er interesseret, så kan man jo slå det fra igen. 

Som det fungerer nu, er det verdens mest hemmelige klub. 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1783
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:02

Uha uha lyder slemt der skal vist ske nogle drastiske ændringer Stick out tongue

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 13:40

Lone S. Hansen:
verdens mest hemmelige klub

- den er jeg medlem af Geeked. Men nemt var det bestemt ikke at blive det, selvom jeg blev inviteret af Lone personligt.

Det er bare brandærgerligt, at ScanNet ver1-brugere ikke strømmer til, for vi kunne have meget glæde af denne gruppe. Tænk alle de tips og al den erfaring, der kunne udveksles her.

Så jer ver1-bruger, se nu at få gjort noget ved det, og meld jer ind i "logen".

Fra Aars
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:49

Knud S.:

Lone S. Hansen:
verdens mest hemmelige klub

- den er jeg medlem af Geeked. Men nemt var det bestemt ikke at blive det, selvom jeg blev inviteret af Lone personligt.

Det er bare brandærgerligt, at ScanNet ver1-brugere ikke strømmer til, for vi kunne have meget glæde af denne gruppe. Tænk alle de tips og al den erfaring, der kunne udveksles her.

Så jer ver1-bruger, se nu at få gjort noget ved det, og meld jer ind i "logen".

Jeg er også medlem af verdens mest hemmelige klub Stick out tongue og det var hellere ikke let at komme ind . . .  Jeg måtte oprette en ny profil endda, da jeg bare ikke kunne få min gamle til at virke. Men det lykkes og det er det vigtigste.

Med venlig hilsen Christina, Purestyleliving

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:18

Martin Thorborg:

John Nielsen:

Kunne det så være en mulighed, at I ændrede knappen "Ubesvarede indlæg" til "Ulæste indlæg"?
Ulæste indlæg vil jo alligevel være ubesvarede. Listen af ubesvarede indlæg er fyldt med indlæg, hvor trådstarter bare ikke har godkendt et svar. Knappen "Ubesvarede indlæg" giver jo ikke mening, når der er masser af læste og besvarede indlæg imellem.

Dbh. John

Så er den på plads.

De bedste hilsner

Martin

Tak! :)

Ville det ikke være en god idé, hvis blogindlæg også kom med i listen over ulæste - lige som på forsiden, hvor de ligger blandet med "almindelige" debatindlæg?

Det vil sikkert give flere visninger af blogs.

Og hvis I så er rare at rette mouse-on-over funktionen. Der står, at tråden er "startet af..." Men navnet som står der, er den som senest har postet et indlæg i tråden eller i bloggen.

På forhånd mange tak.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:00
Grupperne er mildt sagt noget værre skidt.
De er som de er fra dem vi købte Aminos software er og de er ikke meget værd.

Jeg ved ikke om vi skal droppe dem helt, eller bruge rigtig meget tid på at fikse dem.
Som det er nu har vi gemt dem.

Jeg tænker...

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:05
@John, jeg har bedt 1902 rette fejlen med debatstarter.
Jeg har allerede bestilt at blogsvar kommer ind under "dine debatter" om de også skal ind under "ulæste" tænker jeg lige over.

Dbh Martin
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 16:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Grupperne er mildt sagt noget værre skidt.
De er som de er fra dem vi købte Aminos software er og de er ikke meget værd.

Jeg ved ikke om vi skal droppe dem helt, eller bruge rigtig meget tid på at fikse dem.
Som det er nu har vi gemt dem.

Jeg tænker...

Hej Martin, 

Nu hvor du tænker, kunne der så findes en løsning i det nuværende debatsystem? Det jeg i hvert fald var ude efter, var primært et debatforum og var faktisk irriteret over, at gruppen har features som Blog og at man skal ind forbi en lam forside, før man ser debatten, samt var ked af, at der manglede nogle af featuresne fra debatten. 

Kunne man lave nogle Emner i debatten, der kræver medlemsskab, ala De Unge Helte og Kvindelige Iværksættere (og det gamle Eks-Jubii-folk ting vi havde i gamle dage?) (HAH, Se os. Vi har haft hemmeligt forum!) :-D

Man ville kunne ansøge jer om at oprette et emne og vælge om det skal være åbent eller lukket og selv få adminstatus over dét emne til at godkende nye brugere osv.  
Så ville en "gruppe" se sådan her ud:   http://www.amino.dk/forums/7.aspx  (Jeg kan ikke lave link lige nu, jeres editor er en sur harpe). 
De forskellige Grupper/Emner kunne så vises i et OverEmne der hed Grupper ude på forsiden og de mest aktive (og åbne) kunne vises på lige fod som andre debatemner, under den kategori.  (og hvis man tilgik OverEmnet Grupper, kunne man så se dem alle sammen-agtigt?) ala: http://www.amino.dk/forums/default.aspx?GroupID=6 (som dog faktisk er en lidt mærkelig side med fokus på ret mange andre ting?).  

I virkeligheden er det jo bare en måde at skabe flere emner på, vi er ude efter. Vi vil eksempelvis gerne tale om Scannet. Andre vil måske gerne tale om Magento, eller Butiksruder eller whatever. Det kunne være rart, at man kunne oprette en tråd og vide, at X antal Amino'er der i forvejen havde tilkendegivet at de var interesserede i og/eller ved noget om området, blev alertet om netop den tråd.  Det er ikke en mulighed, med det nuværende debatsystem. 

Men det kunne det måske blive?

Løse tanker. Måske det sætter tænkeriet i gang :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:51

Er lige på skiferie, kigger på det i næste uge :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:14

Hej Martin,

God skiferie - du må lige tag et kig på dette når du kommer tilbage:

I har fået en ny funktion på Amino, så når man holder musen over et profilbillede, fader det ind ved siden af. Jeg formoder at i vil tillade at man kan uploade større billeder, så de bliver vist der i stedet. Det er alt sammen meget fint - men problemet er, at det billede som fader ind bliver vist forkert hos mig. Det har en for lav z-index, da stjernerne ramler ind over billedet.

Fortsat god dag!

Side 16 ud af 17 (166 indlæg)