Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er endeligt blevet iPhone ejer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg fik for 1½ uge siden en iPhone. Det er noget af en omvæltning, da jeg hidtil har holdt mig til små billige telefoner, der ikke fik mig til at græde hvis (læs: når) jeg kom til at tabe telefonen.

Nå, men jeg har altså 1½ år efter alle mine venner har fået den, fået min egen. :)

Umiddelbart er jeg rigtigt glad for den.

Det kræver lige lidt tilvænning at skrive SMS'er på den, men det går fint. Men er det bare mig, eller er ordbogen ikke mærkelig? Jeg synes at den kommer med mærkelige forslag til rettelser. Og hvornår er det den kommer med de rettelser og forslag? For det er langt fra ved alle ord.

Noget andet der undrer mig, er batterilevetiden. 

Kan det virkeligt passe at den skal oplades hver dag, når jeg har wifi slået til (også selv om jeg ikke surfer løs hele tiden). Og er der evt. nogen, der har set en app der kan slå wifi til og fra med et klik fra forsiden?

Men ellers er jeg meget tilfreds med telefonen. Dejligt at man endeligt kan læse emails hele tiden.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke :)

Jeg er også glad for min og jeg havde samme problem med sms'er.... at mine store tykke fingre hele tiden ramte forkert, men det er blevet en vanesag nu.

Når den foreslår et ord og du ikke vil have det ord, så skal du bare trykke på det ord den foreslår fordi der er et lille kryds til højre for det. 

Nu bruger jeg også min som modem når jeg er på farten så den oplader samtidig med. Men ja... den sluger strøm hurtigt, men jeg har sat det som en vane at sætte den til opladning om natten.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)