Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdensfedeste site online i testversion!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommentar til overskriften: Har altid fået at vide at man skal tro på sit produkt og sin præsentation, og det gør jeg! :D

Så er vi ved at være køreklar med NextSMS!

NextSMS er en service der giver mulighed for at få sit lectio skema på sms. Måske ikke lige det der er flest herinde der står og mangler, men måske jeg kan fange et par enkelte :). Vi har lavet et test site indtil videre, hvor vi har sat design på. Nu vil jeg gerne høre hvad i synes om vores design, og vores brugervenlighed.

Da det ikke er et projekt tæller hver en øre, for at det skal løbe rundt i forhold til vores beregninger (!). Derfor vil jeg også gerne høre om i synes at troværdighed / proffesionalitet / brugervenlighed / andet ville gå tabt ved at have en enkelt reklame, evt. for noget mobil selskab så det rammer dem der besøger siden. Udbyttet vil nok ikke være så stort da det er et site man typisk vil besøge én gang, måske to hvis man lige skal se hvad det er før man bestemmer sig.

Glæder mig til at høre jeres mening. Og nej, naturligvis skal den røde skrift hvor der står "Testsite" ikke være der på det færdige :) 

Link

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 21:34

Hej

Jeg må desværre skuffe. siden fanger slet ikke mig, da det ligner noget en 7 årig har lavet i paint. beklager den negative holdning. idén er skam fin nok, mener bare den er lavet før ?

Mvh.
Christopher Heilmann 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:38

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:45

@ Niels

Så vidt jeg har forstået skal dette kun oplyses hvis der er tale om en abbonementslignende service. Det er der ikke, da det er service-on-demand.

@ Christopher

Ham der har lavet det er ikke 7 år, men det er meningen at det skal skille sig ud, og ikke se alt for "corporate" ud :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:52

kentora:
Så vidt jeg har forstået skal dette kun oplyses hvis der er tale om en abbonementslignende service. Det er der ikke, da det er service-on-demand.

Snak med din leverandør. Men hvis du læser på det link jeg vedlagde så er følgende vigtigt for dig:

1) Tjenestetype (fremgår af siden)

2) Pris (har du skrevet)

3) Om fortrydelsesret (har du skrevet)

4) Navn, adresse + tlf. nr på udbyder (dig)

5) Opsigelsesprocedure ved abonnementsligende tjeneste (bortfalder for det er din ikke)

6) Evt oplysning om opsætning (ikke vigtigt for din side)

Så det eneste du mangler er punkt 4.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:26

højre side ligger teksten over noget tekst , derved kan jeg ikke læse nederste tekst.

hvor går siden ud på , kan ikke få meget udad tekst , for ved ikke hvad står på den tekst der står oven på hinanden .

betingelser hvor er de på siden ?

kontakt info hver er de på siden?

hvem er i ?

Sådan kunne man blive ved

skabelon forstår jeg som et udkast , med når man  ikke kan læse alt ikke engang på udkast , ja så skal der arbejdes en del endnu før jeg forstår overhovedet hvad siden omhandler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 04:01

Ked af at sige det, men det ser virkelig ikke godt ud. Meget useriøst og uprofessionelt. Det gælder især logoet og baggrundsfarven.

Hvis målet er, at det skal se seriøst ud skal det hele laves om. I vil gøre jer selv en tjeneste ved at holde det enkelt og stilrent.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)