Kommentar til overskriften: Har altid fået at vide at man skal tro på sit produkt og sin præsentation, og det gør jeg! :D
Så er vi ved at være køreklar med NextSMS! NextSMS er en service der giver mulighed for at få sit lectio skema på sms. Måske ikke lige det der er flest herinde der står og mangler, men måske jeg kan fange et par enkelte :). Vi har lavet et test site indtil videre, hvor vi har sat design på. Nu vil jeg gerne høre hvad i synes om vores design, og vores brugervenlighed. Da det ikke er et projekt tæller hver en øre, for at det skal løbe rundt i forhold til vores beregninger (!). Derfor vil jeg også gerne høre om i synes at troværdighed / proffesionalitet / brugervenlighed / andet ville gå tabt ved at have en enkelt reklame, evt. for noget mobil selskab så det rammer dem der besøger siden. Udbyttet vil nok ikke være så stort da det er et site man typisk vil besøge én gang, måske to hvis man lige skal se hvad det er før man bestemmer sig. Glæder mig til at høre jeres mening. Og nej, naturligvis skal den røde skrift hvor der står "Testsite" ikke være der på det færdige :) |
Hej
Jeg må desværre skuffe. siden fanger slet ikke mig, da det ligner noget en 7 årig har lavet i paint. beklager den negative holdning. idén er skam fin nok, mener bare den er lavet før ?
Mvh.
Christopher Heilmann