Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde de rette folk -hvor finder du godtfolk?-

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jeg har brug for at lave en bredere søgning efter en ny autoglasmontør. Dvs jeg har tænkt på at oprette et jobopslag på jobindex, jobnet mfl.

Er der nogen der har bedre råd eller vejledning til hvordan man søger bredt efter en medarbejder til ens bix? 

Jeg har seføli søgt den "snævre" udgave i eget netværk samt her på amino mm. men ikke noget seriøst. det skal der ændres på, da det koster mig mange penge, ikke at have en ekstra mand. Samt at det ikke gav så mange ansøgere som ønsket..

På forhånd mange tak for alle jeres super input

'Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 06:03

Hej Omar

At finde folk op til jul kan være svært da folk i reglen først skifter arbejde efter nytår (når de har haft hele julen til at tænke over at det er tid til at prøve noget nyt).

Jeg tror at det blot gælder om at være lidt tålmodig.

Hvis ikke du kan få fat i folk, hvad med så at tage en lærling?

Mvh

Peter

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 15:55

da det drejer sig om ansættelse af første montør, så er det en lidt følsom sag for mig.. jeg håber at jeg kan finde en som har været i branchen i en del år. håber også at finde en der er meget moden og ansvarsfuld.

jeg har bare en fornemmelse af at jobnet/jobindex og lign. giver en masse møghenvendelser, og jeg aner ikke om priserne hos dem er gode nok i forhold til hvad jeg får ud af det eller potentielt får ud af det...

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:40

omar:

Hejsa Jeg har brug for at lave en bredere søgning efter en ny autoglasmontør. Dvs jeg har tænkt på at oprette et jobopslag på jobindex, jobnet mfl.

Kan fortælle dig, at hvis du benytter de nævnte sider, så ender du med en giga stak af ansøgninger fra ukvalificeret personer...

Alle dem som er arbejdsløse sender stakkevis af ansøgninger ud til disse jobopslag... Så skån dig selv, og benyt andre kanaler! Med mindre du har oceaner af tid ;D

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:13

Fashion-Seller:

Kan fortælle dig, at hvis du benytter de nævnte sider, så ender du med en giga stak af ansøgninger fra ukvalificeret personer...

Alle dem som er arbejdsløse sender stakkevis af ansøgninger ud til disse jobopslag... Så skån dig selv, og benyt andre kanaler! Med mindre du har oceaner af tid ;D

det er det jeg frygter.. ha rdu nogle gode "kanaler" / råd

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:21

andre der har forslag til hvor man kan søge kvalificeret godt folk??

Mvh Omar

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)