Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

krakkort + print?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Er der nogen der ved om der findes en kortservice på nettet hvor man kan downloade et udsnit af et kort som er i en kvalitet man kan bruge til print??

Hilsen Morten

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:36
Hej Morten.

Prøv evt. at kigge på www.map24.dk

Rigtig mange bruger udsnit af kort m.m. både på web og til print - og i langt de fleste tilfælde er dette ulovligt, da man ikke har indhentet skriftlig tilladelse og betalt for dette. At rigtig mange gør dette- uden først at spørge om lov, gør det ikke lovligt.

Held og lykke

Med venlig hilsen

PB

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:54
Hej PB

Jeg gider ikke gøre det ulovligt. DEt er sgu ikke det værd, og det kan da umuligt koste en formue???

Jeg har lavet et prøveprint med et kort fra krak.dk men kvaliteten var alt for ringe. Tænkte at kortene da også må ligge i en bedre opløsning et sted.

Hilsen Morten 

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:06
Hej Morten.

Det forstår jeg så udemærket, det er slet ikke det værd.

Tag evt. kontakt via mail eller telefon til Mostrup eller nogen af de mindre virksomheder, som arbejder med kort.

Hvis du kun har brug for et udsnit af et kort, så skulle de ikke koste mange håndører - og de er altid til at snakke med, bare du får fat i den rigtige kontaktperson.

Jeg ved også at man kan købe en CD-Rom / DVD, f.eks. Danmark, hvor man samtidig opnår tilladelse til at printe kort og kort udsnit ud - det er for år tilbage, så der må være kommet væsentlige forbedringer på området. Kan desværre ikke hjælpe dig med indkøbssted m.m. omkring dette.

MVH:

Med venlig hilsen

PB

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:13

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)