Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med dragable fancybox - html...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Juusu here and Juusu there..

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 16:46

Den åbner ikke igen her. OS X og Safari :-)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 17:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JEg gætter på at det er fordi du initialiserer fancybox og derefter sætter drag på fancybox elementet. Når du så lukker fancyboxen første gang, så sletter den fancybox elementet og laver et nyt, men dit drag plugin var kun initialiseret på den første fancybox.

Nu ved jeg ikke lige hvor stærkt du er i javascript generelt (ud fra den måde de par plugins er sat ind på kunne jeg godt fristes til at tro at det måske ikke lige er noget du har rodet så meget med? :), men overvej at attache dit drag plugin på fancybox's  onComplete event i stedet for. Så bliver den attachet hver gang fancyboxen bliver vist.

http://fancybox.net/api

Jeg ved ikke om det løser problemet da jeg ikke er bekendt med hvordan easydrag fungerer i detaljen, men det er et bud. For problemet er temmelig sikkert at easydrag ikke er sat på element 2. gang fancyboxen åbner, formodentlig fordi der er lavet et nyt fancybox wrapper element.

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 18:05

Oscar Eg Gensmann:

Nu ved jeg ikke lige hvor stærkt du er i javascript generelt (ud fra den måde de par plugins er sat ind på kunne jeg godt fristes til at tro at det måske ikke lige er noget du har rodet så meget med? :), men overvej at attache dit drag plugin på fancybox's  onComplete event i stedet for. Så bliver den attachet hver gang fancyboxen bliver vist.

Du har ret - jeg er ikke JS-haj.. Men jeg roder med det på alle hjemmesider jeg producerer.

Kan jeg få dig til at uddybe hvor og hvordan jeg attacher drag'en på denne onComplete? :)

Juusu here and Juusu there..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)