Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 signaturer i Outlook

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg sidder og bruger 2 forskellige mails i min outlook (oki, faktisk 5, men til 2 forskellige ting).

Jeg vil gerne have det sådan at jeg fx. har én signatur på mails der bliver sendt fra brian@fraende.dk , og så en anden der kommer på, når jeg sender en fra firmaet, altså kontakt@inmende.dk eller lignende..

Er dette muligt i Microsoft Outlook  ? ..

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 13:39
Du kan have så mange du ønsker i Outlook 2003 gør du følgende:

1. Klik på Indstillinger i menuen Funktioner i Microsoft Word, og klik derefter på fanen Generelt.
  2. Klik på E-mail-indstillinger, og klik derefter på fanen E-mail-signatur.
  3. Skriv navnet på din signatur i boksen Skriv navnet på e-mail-signaturen, eller vælg en på listen.
  4. Indsæt tekst, billeder eller begge dele til din signatur under Opret e-mail-signatur. Du kan formatere teksten med formateringsværktøjerne.
  5. Klik på Tilføj.
  6. Klik på Ny, og gentag derefter trin 3 til 5, hvis du vil oprette en anden signatur.

Du kan så tilknytte de enkelte til hver e-mail konto (evt. kun når du sender, eller også ved besvarelser, vidersend etc.)

Martin
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 14:42
Når jeg skriver en ny mail, så kan jeg godt se min signatur.. Men skifter jeg konto (os HAR oprettet en signatur på den konti), så forsvinder signaturen alligevel..
Og skifter jeg tilbage til den konti hvor jeg før så signaturen, så er den her også væk ?.. hmm.. Forstår jeg ikke helt :s

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 19:05
Hmmmm......det fungerede nu fint hos mig, da både min kone og jeg skulle bruge samme pc''er - med hver sin signatur. Har du huske at krydse af hvor/hvornår den skal bruges (der er vist et par felter, når du er inde ved feltet hvor du taster din underskrift)?!
Martin
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:06
Jeg prøvede i mange år at få Outlook til at lege ordentlig med mig og flere signaturer. Nu er jeg skiftet til Thunderbird og den har faktisk lige noget der minder om flere emailprogrammer i et... samt nogle plugin''s som giver forskellige muligheder for signaturer.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 22:20
Kunne da være man lige skulle prøve sig ad med ThunderBird.. det ka jo ikke skade :)..

Nogle fif til hvordan man laver det med signature deri ? :)

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 02:11
Om det er Microsofts monopol ved jeg ikke, men man kan efterhånden ikke undvære Outlook. Den har så mange funktioner, at man tror det er løgn. Forskelige signaturer har jeg selv brugt i lang tid, uden de mindste problemer, så hvorfor skulle det ikke kunne lykkedes for dig?
Fra Haderslev
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:56

Jeg faldte lige over denne tråd - kan godt se den er lidt gammel men:

Du skal bare lukke Outlook ned hver gang du har gemt ændringer i dine signaturer - så kører det.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 12:06

Hmm.. Syntes efterhånden jeg har prøvet alt, men det ser bare ikke ud til at virke :s     

Fra Haderslev
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:12

Ja det kan godt drille helt vildt. Der må ligge en masse bugs i den funktion.

Jeg har nok sammenlagt brugt 8-10 timer på at rode med det gennem de sidste 3-4 år.

Hvad version af Office bruger du?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)