Hej Every Booody .... Jeg har nu i 2 år lavet broderier og tryk på tekstiler til folk,,, og ønsker nu at lave mit eget tøjmærke,,, søger en designer,, der er seriøs,,jeg har selv et lille trykkeri og en lille forretning i indre KBH...som vi kan gøre brug af ,, kollektioner og vareprøver fremstiller vi sammmen, hvis det kunne have interesse så skriv til mig,,,alle andre formelle ting og sager kan vi snakke om privat,,,KORT SAGT ... søger en partner kun til det nye firma vi skal starte op --skal være designer , må meget gerne have tjeck på grafisk design også..... DETTE er SERIØST SÅ DRENGE OG PIGER KUN SERIØSE HENVENELSER TAK;;;;, |
Designer - søges
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Måske kan vi hjælpe hinanden MSN: Kian@Refugee.dk Mail: Kiian@hotmail.com |
Hej Anaconda, Grafisk designer her, især dygtig til printdesign, logoer, ikoner osv. Har god forståelse af trend og mode. Er du intr? kan du maile til mig på remi86674@gmail.com KH Remi |
Hey Adem dejligt at høre at business går fint og fremad, Hilsen Michael PetriPokerLounge |
Hvis du skulle få brug for en fotograf (med modeller) til at tage "produktbilleder" på et senere tidspunkt, så send mig et skriv. Sender gerne links til billeder jeg har taget, hvis det har intereresse. - Birgitte |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)