Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer - søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Every Booody

.... Jeg har nu i 2 år lavet broderier og tryk på tekstiler til folk,,, og ønsker nu at lave mit eget tøjmærke,,, søger en designer,, der er seriøs,,jeg har selv et lille trykkeri og en lille forretning i indre KBH...som vi kan gøre brug af ,, kollektioner og vareprøver fremstiller vi sammmen, hvis det kunne have interesse så skriv til mig,,,alle andre formelle ting og sager kan vi snakke om privat,,,KORT SAGT ... søger en partner kun til det nye firma vi skal starte op --skal være designer , må meget gerne have tjeck på grafisk design også.....

DETTE er SERIØST SÅ DRENGE OG PIGER KUN SERIØSE HENVENELSER TAK;;;;,

Tilmeldt 11. Feb 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:15
Har du MSN?
Måske kan vi hjælpe hinanden

MSN: Kian@Refugee.dk
Mail: Kiian@hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:13
Dato: 04-02-2007 02:03:40 Forfatter:Selvstændig (Anaconda Wear)
Hej Every Booody

.... Jeg har nu i 2 år lavet broderier og tryk på tekstiler til folk,,, og ønsker nu at lave mit eget tøjmærke,,, søger en designer,, der er seriøs,,jeg har selv et lille trykkeri og en lille forretning i indre KBH...som vi kan gøre brug af ,, kollektioner og vareprøver fremstiller vi sammmen, hvis det kunne have interesse så skriv til mig,,,alle andre formelle ting og sager kan vi snakke om privat,,,KORT SAGT ... søger en partner kun til det nye firma vi skal starte op --skal være designer , må meget gerne have tjeck på grafisk design også.....

DETTE er SERIØST SÅ DRENGE OG PIGER KUN SERIØSE HENVENELSER TAK;;;;,

Hej Anaconda,

Grafisk designer her, især dygtig til printdesign, logoer, ikoner osv. Har god forståelse af trend og mode.

Er du intr? kan du maile til mig på remi86674@gmail.com

KH

Remi

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:50
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 09:49
Hej.

Det lyder som et super spændende projekt,og uden tvivl noget os fra inmende gerne vil være behjælpe lig med at få op at stå.
Vores speciale er indenfor logo design, kreativ webdesign og Corporate Identitys.

Du er mere end velkommen til at kontakte mig i løbet af idag på telefon eller mail.
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:38
Hej Michael

Tak

Håber du har det godt privat og business mæssigt,har set din webside , cool

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:17
Spændende initaitiv. Håber du finder en god designer.

Hvis du skulle få brug for en fotograf (med modeller) til at tage
"produktbilleder" på et senere tidspunkt, så send mig et skriv. Sender gerne links til billeder jeg har taget, hvis det har intereresse.

- Birgitte
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)