Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate og skat?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Og det synes jeg er helt fint. Jeg mener ikke, at der er noget rigtigt eller forkert svar. Jeg har jo heller ikke et ApS. Jeg synes blot at det er vigtigt, at holde sig for øje, at ting KAN ske og hvis man ikke har det godt med den usikkerhed, så bør man gardere sig.

Det styrker jo også bare mit foreslag om, at det er en god ide at tale med flere revisorer, så man føler sig godt klædt på når man vælger sin selskabsform. Måske kunne man endda med fordel tage en advokat med speciale i online sager indover processen. Det bliver selvfølgelig lidt omstændigt, men det kan være givet godt ud.

Til sidst er det vel mest et spørgsmål om at træffe et velovervejet valg.

Mvh.
Mikael

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 16:24

Tak for alle svarene Lasse, Mikael og Peter. Jeg kan forstå på det hele at det nok er bedst for mig at etablere en enkeltmandsvirksomhed. Derved kan jeg også adskille privat og erhverv.

@Mikael, Hvilke fordele er der ved at have et selskab når vi snakker copyright problematikken?

@Peter, Hvornår anbefaler du folk at gå fra enkeltmandsvirksomhed til selskab? - når vi snakker affiliate.

Endnu en gang, tak :-)

Mvh. Frederik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederik Grønholdt Petersen:

@Mikael, Hvilke fordele er der ved at have et selskab når vi snakker copyright problematikken?

Virksomheden vil være den juridiske entitet, der kan rejses krav over for ved et søgsmål.

Ved en enkeltmandsvirksomhed er der ikke vandtætte skodder mellem personen og virksomheden på samme måde.

Alt godt,

Kasper, som har valgt at lægge sine aktiviteter i et ApS.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34

Jamen Frederik, der er mange faktorer, der kan spille ind.

Det er jo kunden, der bestemmer.

Det kunne være opsparing via et holdingselskab, nogen mener, at det giver en bedre adskillelse

af økonomien, nogen ønsker ikke at køre virksomhedsordningen mv.

Der er mange individuelle forhold, der kan spille ind.....og det afhænger naturligvsi også

af fremtidige ønsker mv. til virksomhedsstrukturen.

MvH

Peter

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)