Hej Jeg har en samling af links til over 5000 hjemmesider til salg, hvor der er blogs og artikler du kan kommentere på og tilmelde dit link, (som regel) uden førgående godkendelse fra ejeren af hjemmesiden. Jeg skriver som regel for på det tidspunkt jeg lavede listen, var de alle uden førgående godkendelse, men hjemmesider kan jo ændre sig løbende og lukke ned osv. Af denne grund er listen også på knap 5500 links, så du er sikker på at få links til 5000 fungerende hjemmesider. Alle hjemmesider på listen er mellem pagerank 3 og 9, og der er knap 200 links til hjemmesider med .edu domæner, som nogle mener skulle være ekstra værdifulde. Alle hjemmesider kører naturligvis med dofollow, og langt de fleste med mulighed for at du kan linke med dit søgeord i ankerteksten. Eksempler på hjemmesider fra listen er: www.science.au.dk/om-fakultetet/fakultetssekretariatet/kommunikationsafdelingen/webudvikling/blog/ www.miller-mccune.com/culture-society/the-history-of-mardi-gras-beadwhores-8839/ Det er vigtigt at huske på, at selvom du kan tilføje dit link til hjemmesiderne med det samme, er der ingen garanti for at de får lov til at blive, særligt ikke hvis det er den rene spam. Derfor vil det være tilrådeligt at skrive en nogenlunde relevant kommentar, men når det nu er sagt, har jeg selv tilføjet links til de fleste hjemmesider på listen, og kun meget sjældent er de blevet fjernet. Der er ligeledes naturligt nok hjemmesider på listen hvor der er en del spam, andre har ingen eller meget få kommentarer så den skulle være særdeles brugbar for de fleste. Listen kan købes for 800 kroner eksklusive moms, dvs. ialt 1000 kroner. Den vil blive leveret i en Microsoft Excel fil til din email, så du vil få brug for et program der er kompatibelt med Excel. Evt kan jeg sende listen som en pdf fil, men Excel er klart bedst så du kan holde styr på din linkbuilding. Salgs- og leveringsbetingelser og diverse købsinformationer bliver fremsendt til interesserede og seriøse købere. Er du interesseret i at vide mere om listen er du velkommen til at sende en privat besked, eller stille et spørgsmål her i tråden, så svarer jeg så godt jeg kan. Mvh Thomas
|
Samling af 5000 links til linkbuilding til salg
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
inkasso tilbydes inkasso
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)