Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Muligt partnerskab eller salg.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Godmorgen folkens,

Da jeg inden længe flytter under varmere himmelstrøg grundet et nyt forretningseventyr, mister jeg muligheden for at køre Byggeklar ApS videre på egen hånd. Derfor går jeg med tanker om at finde en eller flere partnere (evt. en juridiske enhed/anden virksomhed, der kan tage sig af driften og salg) eller at sælge virksomheden fuldstændigt fra.

Fuldstændigt salg:

Uden tvivl den mindst givende løsning for mit vedkommende rent økonomisk, men det vil til gengæld give mig mulighed for at fokusere 100 % på det nye (særdeles potente) projekt og nyde de nye omgivelser, så jeg er ikke afvisende overfor at lave en hurtig handel.

Partnerløsningen:

Personligt kan jeg deltage ved at løse opgaver, der ikke kræver kundekontakt (jeg flytter til Costa Rica, hvor der er en tidsforskel på -7 timer i forhold til Danmark) og bidrage på et strategisk plan (sparring/udvikling). Der er utallige uudforskede kapitaliseringsmuligheder i virksomheden - ideer er ikke just en mangelvare.

Jeg er rimelig åben overfor forslag, dog vil jeg gerne frabede mig useriøse henvendelser fra folk, der tror de kan købe Byggeklars webside for et par peanuts, som var det anden hobbyportal.

I første omgang nøjes jeg med at kaste bolden i luften. Hvis det viser sig nødvendigt med flere informationer her i tråden, kommer jeg med en opdatering senere.

Ha' en storartet weekend!

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:40
Hej Lasse

Det kunne være spændende at vide lidt mere om Byggeklars tal. Kan du give os noget mere?

Hvor rejser du hen i Verden?

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 16:12
Hej Anders og alle andre,

Jeg vil ikke smide konkrete tal eller dybdegående information her i tråden, men interesserede kan sende mig en mail med lidt info om dem, deres kompetencer, erhvervserfaring og lignende (særligt hvis interessen ligger i et partnerskab), så modtager de mere konkret information fra mig i løbet af et par dage. Jeg er ved at flytte og muge ud i alle mine sager, så der kan gå et par dage før jeg får smidt en mail retur.

Mail: lhk@**byggeklar.dk - (fjern stjernerne).

Der står Costa Rica på billetten. :-)

OBS: Jeg vil meget gerne tale med interesserede, men send mig lige en mail i første omgang i stedet for at ringe. Jeg fik et slag på struben ved et uheld nytårsnat, som ødelagde mit stemmebånd godt og grundigt, så det er lidt anstrengende for mig at tale.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:15
(fejl - var for langsom til at poste)

// Jesper Skov

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 15:06
Til orientering (til interesserede):

Jeg ligger i seriøse forhandlinger med en potentiel køber af (størstedelen af) anparterne i virksomheden.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 18:40
Hej med dig

Er I ved at have en aftale på plads??

Mvh

René

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)