Er der nogen der har kendskab til evt regler for overtaksering af SMS i Sverige?
Jeg går og barsler med en ide på en kampagne som skal gælde i både DK og Sverige. Konceptet er en kombination for at deltage i konkurrencen enten ved at sene en overtaksert SMS eller ved at fortage et direkte indskud via betalings kort og så få x antal "lodder".
Jeg mener ikke at de svenske regler er så meget forskellige fra de danske, men hvis du skal se på hvor du tjener mest pr. betaling så er det når der bliver foretaget indskud med kort, men samtidig så rammer du også en del flere hvis du tilbyder overtakseret sms. Hvis jeg var dig, så vil jeg tilbyde begge dele. Men du skal stadig regne med at du får mindre når det er overtakseret sms end med kort.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Pointen er netop også at tilbyde BEGGE dele. Sms for de små beløb og den super lette adgang. kort for de større beløb men ogsp mere tung proces.
Ved overtaksering kan man kun få ca 45% af det beløb som forbrugeren betaler. Resten er moms og profit til udbyderen af sms. Ved kort betaling får man 80% kundes betaling i DK og 94% af i Sverige. Så ja der er en KÆMPE forskel.
Et ekstra spørgsmål. formoder det er denne blankeet man skal udfylde til politiet selvom der jo ikke er tale om en fysisk lodseddel
Men er der nogen der ved om der også skal udfyldes lignende blanketter i Sverige og om der evt er nogle specifikke regler for det når man er et dansk firma?