Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på blotdintanke.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Her er en lille update på et tidligere indlæg om min hjemmesideblotdintanke.dk

Vi har nu fulgt de råd vi fik og har optimeret siden, bl.a. med hensyn til SEO og sidens opbygning, hvilke ting der var vigtige og hvilke ting der var mindre vigtige. Vi er nu kommet til det punkt hvor vi har valgt at publicere siden og vil i den forbindelse høre hvad I synes om resultatet, og hvad vi kan gøre for at markedsføre siden.

Hvad synes I?

Vi har ansøgt om adsense, men venter stadig svar. Reklamerne bliver placeret under header'en, i højre side under "kategorier" og i footer'en.

På forhånd tak.

Mvh

Jesper -  blotdintanke.dk

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 18:22

Jeg aner ikke hvad det er for noget. Få jer lige en side, hvor I fortæller hvad det er for noget. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:47

Jeg kan ikke se om siden , hvorfor du har lavet siden ?

Angående siden Anonym, jeg tror ingen mennesker, de kan give feedback hvordan vi skal hjælpe person i de fleste problemer , for der er forskel på de fleste mennesker , med jeg synes søde historier mange af dem , som er sjove at læse , med jeg gider ikke at give feedback , for tænk vis jeg gav nogle forkert råd , jeg sider også tænker om historier er "rigtige" de Anonym , for du ved udmærket godt vi ikke kan hjælpe i de fleste problemer, for vi er forskellige alle mennesker , det tvivler jeg ikke på du ved, derved lave lidt mere oplysninger om de personer vi skal give hjælpe .

Vis de ønsker at være Anonym , lav en forklaring om denne person generel uden man ved hvem det er

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:48

Tak for svarene!

Vi har nu smidt en lille beskrivelse ind på forsiden. Er det bedre?

Andre forslag? Også meget gerne til markedsføring. Vi har tænkt lidt på lokalavisen og facebook

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:56

Kan ikke det er ændret der kræves lidt mere profil oprettelse for hvordan skal jeg give feedback på en person der intet står noget i profil, man kan sagtens lave Anonym profiler , uden man ved hem det er.

vis intet beskrives om person , ja så er der ikke mange ting man kan hjælpe , med dette er , jo ikke ting der slås op i bog problemer som regnskab problemer f.eks.  og der er et svar , dette er personlig ting og alle mennesker er foreskellige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)