Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket ebutik-system

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes i dag et hav af forskellige shopløsninger. Mange af dem er super gode faktisk.

Når man står overfor at ville påbegynde onlinesalg er det måske en god ide, at gøre det klart hvor seriøst man vil starte op.

Er det på hobbyplan behøver man end ikke et shopsystem, men kan bare uploade sine varer på en af de i forvejen gode portaler.

Fordelen ved en portal er, at man ikke behøver bekymre sig om hvorvidt kunderne finder ens varer eller ej. På portaler er der mange kunder i forvejen.

Laver man sin egen shop på eget domæne, skal man selv sikre SEO og anden markedsføring før kunderne kommer. Det kræver noget mere af shopejeren end ved blot at lægge varerne op på en portal.

Fordelen ved at have egen shop på eget domæne er, at din shop kan blive en tand mere individuel end ellers.

Spørgsmålet er så for den enkelte, hvad der er vigtigst - adgang til RIGTIG mange kunder eller en helt unik shop?

Flere portaler tilbyder allerede shopløsninger, som giver en unik shop.

Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 14:07
Hej Henrik

Hvilke portaler er det du taler om her?

Mvh.

Thomas :)

Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 18:44
Portalen jeg taler om er Dubli.

Jeg bruger selv denne portal og har siden lige før nytår haft 51 salg derinde. Fordelen ved netop Dubli er, at den er international - hvor eBay og QXL er landeopdelt.

Det giver en eksponering af dine varer til mulige kunder i hele verden hvor du kun skal uploade dine varer en gang.
På f.eks eBay skal du ind på to portaler og oprette varen (og betale gebyr) to gange, hvis du vil sælge til kunder i Spanien og Tyskland...

Platformen på Dubli er samtidig på kundens lokale sprog (6 sprog indtil videre), og man har lavet en superfed valutafunktion, således at folk kan se varerne i egen valuta uanset hvilken valuta sælgeren har valgt.

En anden ting jeg, som bruger, godt kan lide er, at man har indført "solgt eller gratis" princippet på Dubli.
Dermed er det gratis at lægge varer til salg, og man betaler kun succesgebyr, når og hvis ens varer sælges.

Mine varmeste anbefalinger går til Dubli. En portal som jeg personligt tror vil tage verden med storm.

Jeg har selv købt en håndfuld aktier i firmaet. Disse står til kurs 1,30 nu. Prognosen siger, at kursen forventes at stige til ca. kurs 40 i år 2009.

Klik her for at besøge Dubli.
Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 03:33
Hei,

Vi er en virksomhed som netop udvikler bl.a. CMS systemer efter behov.
dvs. vi har en grund CMS system, som kan udvides med moduler, som kunden nu ønsker
har bl.a. moduler til:
* Tilbudsberegning
* Vareliste
* online shop modul (med ell. uden online betaling)
* Kontakt formular
* Prisberegner
* Foto Galleri
m.m.

og udvikler hele tiden nye, efter behov.

Vi er en mindre virksomhed som NETOP ligger stor vægt på tæt, pålidelig og ikke mindst god personlig kontakt med vores kunder.
og har meget rimelige priser

// René

Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 08:49
Jeg ved faktisk ikke om den er seo venlig men jeg har lige fået en demoshop hos http://www.linsoft.dk/ og den ser ganske god ud.
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)