Hej Heks... Kan du ikke også sende et eksemplar af dit meget omtalte katalog til mig...(-: ? |
Jeg har stadig ikke modtaget noget fra dig Heks! Jeg vil gerne lægge det på min side!
Mvh. Tobias
Hej Heks... Kan du ikke også sende et eksemplar af dit meget omtalte katalog til mig...(-: ? |
Jeg har stadig ikke modtaget noget fra dig Heks! Jeg vil gerne lægge det på min side! Mvh. Tobias |
Hej allesammen!! Fik denne mail fra Linda!
Fra: Linda [mailto:likapika@tdcadsl.dk] Hej! Jeg ved ikke om det er meningen men jeg modtager en masse mails der burde være til heksen, måske er der sket en fejl så hun ikke får sine egne mails.... Linda, neslein
Så jeg ved ikke lige om Heksen nogensinde får at vide at der er så mange der er interesserede i hendes deal??!!? Så skal hun i hvert fald herind og se posts!
Med venlig hilsen,
|
Hejsa Allesammen Tusind tak for alle henvendelserne.
Det lader til at der har været en fejl der har gjort at andre også har fået nogen af de beskeder, som var ment til mig.
Jeg tror dog også at jeg har fået allesammen.
Som de af jer jeg har skrevet til allerede ved, så har jeg istedet for at lave et katalog til email ( blev alt for stort i MB ) Så har jeg lagt det på en del af min hjemmeside, da det der også er nemmere at opdatere.
Siden kan findes på www.heksens-hule.dk/engroskatalog.htm
I er selvfølgelig stadig velkommen til at henvende jer med idéer eller lign. :)
Der har været en omrokering af servere fra min website udbyder, hvilket har betydet ( og desværre stadig gør sommetider ) at siden ikke er online eller ikke vises optimalt med billeder.
Det beklager jeg meget !
Men der arbejdes hårdt på problemet.
Det skal siges at jeres mails bliver set, også selvom jeg måske ikke lige får svaret med det samme.
Mvh
Heksen |
Vil også gerne ha'' et katalog.. Takker |
|
Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube