Hej alle. Stop venligst med at spørge efter et katalog eller lignende i denne tråd. DETTE EMNE ER DØDT |
hejsa jeg vil også meget gerne have et katalog. min mail er percarlsen20@hotmail.com
på forhånd tak
hilsen pernille
Hej alle. Stop venligst med at spørge efter et katalog eller lignende i denne tråd. DETTE EMNE ER DØDT |
hejsa jeg vil også meget gerne have et katalog. min mail er percarlsen20@hotmail.com
på forhånd tak
hilsen pernille |
Lucca Kjær Sørensen
Hey U... Jeg er meget interresseret i at se nærmere, du må meget gerne kontakte mig på abir.i.abboud@gmail.com Glæder mig ;o) |
Hejsa alle. Denne tråd er færdig og død. Jeg bliver ved med at få mails fra folk der gerne vil have tilsendt et katalog. Og det eneste jeg har gjort i denne sag er at jeg for laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid siden skrev til den der startede denne tråd og nu får jeg dagligt mails fra folk der ønsker et katalog. Jeg har ikke nogle, får ikke nogen og jeg kan ikke sende nogle kataloger. Så please lad være med at sende bud efter dem. Så gør I en travl kvinde glad. (jeg kan bruge min tid bedre end og slette mails.)
Mange efterårshilsner fra Venus www. Venus-nk.dk
|
ja tak .. kunne også tænke mig :D
Ronnie-s@jubiiconnect.dk |
som alle de andre vil jeg også gerne have et anders-jensen@pc.dk |
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
Så kig i bunden af de mails du får og afmeld dig. Dbh Martin |