Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 hurtige til wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har læst meget godt om Wordpress som CMS, og overvejer derfor at implementere det på en af mine sider; i den forbindelse har jeg 2 spørgsmål:

1) Jeg har et website med ca. 500 statiske html-filer; kan jeg beholde alle de gamle URL'er, hvis jeg skifter til WP?

2) Findes der et debat- eller forummodul til WP? Hvis ja: som er godt/dækker de basale behov? 

/JG

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 22:23

1)  Nej, med der findes et rigtig godt plugin der hedder Redirection. Med Reditection kan du nemt redirecte alle gamle URL'er til de nye

2) Ja der findes flere, men min holdning er at man skal bruge rigtig forumsoftware til den slags.

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 23:54

JesperG:
1) Jeg har et website med ca. 500 statiske html-filer; kan jeg beholde alle de gamle URL'er, hvis jeg skifter til WP?

Hvis du mener, om du stadig kan have de gamle sider som html (www.domæne.dk/gammelhtmlfil.html) så ja... ellers skal du lave redirect gennem et af de forskellige plugins eller manuelt...

Har ingen erfaring med forum/debat i WP, men der finde en del...

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:39

Tak for jeres svar - er dog lidt forvirret > kan man beholde sine url'er i wordpress (altså xxxx.dk/minurl.htm = xxxx.dk/minurl.htm) eller ikke??

/JG

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 13:23

JesperG:

Tak for jeres svar - er dog lidt forvirret > kan man beholde sine url'er i wordpress (altså xxxx.dk/minurl.htm = xxxx.dk/minurl.htm) eller ikke??

Ja, det kan du godt. Du skal dog slå Permalinks ("Permanente links" på dansk) til i administrations-panelet før du kan gøre dette.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)