Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på website??

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :

3-6000 kr. er mit bud.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 19:33

Jeg har sendt dig en PB, Johannes Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JaskoB:

3-6000 kr. er mit bud.

Det kunne være lidt interessant, hvis dem der byder kom med en uddybning.

Såvidt jeg kan se er vi ude i noget med 5 forskellige undersider, der skal designes udover forsiden. Så skal der laves nyhedsstreams fra relevante arkiver og kobles kommentarfunktion på, samt et login-område som jeg ikke umiddelbart ved hvad der gemmer sig bag.

- En designer i mindst 2 dage, dvs. 16 timer
- En frontend-programmør i 8 timer til XHTML/CSS af de sidetyper
- En backend-programmør i 8-16 timer til opsætning af CMS'et med de leverede designs
- 6 timer til projektledelse; hvad forventer kunden, koordinering med designer og test af funktionalitet

Mit bud ville altså være omkring 28.000 kroner. Man kan selvfølgelig være så heldig, at kunden er fint tilfreds med det standarddesign som cms'ets kalenderfunktion har, men så skulle det da være første gang. Hvis bare det er nok med ét design og kunden så selv ligger alle moduler ind, kan det måske gøres for det halve, men det er sjældent tilfældet.

Det er selvfølgelig fuldstændig umuligt at byde på uden kravspecifikationer, men bud på 800-3.000 kroner må dække over nogle helt andre forventninger til den endelige løsning.

Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:02

Hej,

Som du sikkert allerede ved, så er sitet lavet i Joomla med en template der hedder escene. Jeg kan ikke umiddelbart finde et sted at downloade den, og det er derfor svært at sige hvor meget den skal ændres for at opfylde dine behov.

Hvis jeg var dig, ville jeg oprette et job på elance. com og henvise til det site du ønsker at lade dig inspirere af. Personligt har jeg rigtig gode erfaringer med elance - men det er vigtigt at du beskriver dit projekt meget nøje. Skal der være et forum til? Skal der oprettes indhold eller gør du det selv? Skal der designes logo? Ect. Personligt foretrækker jeg Wordpress, men kender faktisk ikke noget til Joomla - det er sikkert udemærket. Mit gæt er $200-300 for en simpel tilretning af en template, lidt grafik plus det løse. Skal der designes logo, tilkobles forum ( software er gratis, men designet koster), laves integration med Twitter, FB og lignende koster det sikkert lidt mere.

Uanset hvad du vælger at gøre, kunne det være spændende at høre hvad du ender med at betale for det.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)