Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tømrer / snedkervirksomheder i hele Danmark søges til samarbejde

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er i starten af udviklingen at et nyt forretnings-/samarbejdskoncept og jeg søger derfor samarbejdspartnere i form af tømrer / snedkervirksomheder, der kan fremstille og opstille og servicere de fremstillede produkter hos kunder i deres geografiske nærområde.

Hvis du er med, vil du få dine egne kunder (som du er ansvarlig for at levere et kvalitetsarbejde til), der kontakter dig via vores markedsføring.

Produkterne bliver i høj grad unikke for den enkelte kunde og har typisk nogle mål der gør det muligt, at de kan transporteres til kunden med jeres nuværende vognpark.

Konceptet i samarbejdet medfører, at hver gang, du har leveret et produkt, forpligter du dig til at fremsende tegningerne af det fremstillede, således at andre i netværket vil kunne få glæde af dine ideér og løsningsforslag.

Sammen med tegningen skal leveres en beskrivelse af kundens krav, udfordringerne i opgaven og hvorfor du har valgt at løse opgaven på den måde, som du har.

Som tiden går, kommer vi alle i netværket til at råde over en database, der vil gøre det lettere og lettere for de tømrer/snedkervirksomheder der er med, til at levere den bedste, løsning til deres kunde - hurtigst muligt.

Ejendomsretten til de fremstille tegninger og anden dokumentation for et givet projekt tilhører både den, der har fremsendt materialet og vores fælles samling.

Jeg forventer til at begynde med, at opstarte samarbejdet med ca. 3 virksomheder på Sjælland.
Specielt i starten er det vigtigt at disse virksomheder er teknisk dygtige og er kreative så projektet får en god start.

Såfremt virksomhedsejere fra Fyn/Jylland har lyst til at deltage fra starten må de påregne transport til Roskilde for fællesmøde.

Den store plan er at gå internationalt med modellen og finde lokale tømrer/snedkervirksomheder i andre lande også.

Som udgangspunkt skal du i starten ikke investere andet end din tid i 1 eller 2 møder og i at levere tilbud til de kunder jeg sender til dig.

Jeg har en idé om, at hvis dette bliver en succes, så holder alle virksomheder et fællesmøde en gang i kvartalet, hvor vi kan inspirere hinanden til at blive endnu bedre.

Du er selvfølgelig velkommen til at stille spørgsmål i tråden eller i en privat besked.

Hvis du spørger om, hvad det er, der skal fremstilles, så vil jeg lige holde lidt lav profil et stykke tid. Det eneste jeg kan sige er, at jeg er overbevist om, at det burde kunne give dig smør på brødet et godt stykke tid ude i fremtiden - specielt hvis du er teknisk dygtig og er dygtig til at lytte efter dine kunders behov.

I første omgang har jeg brug for at du melder dig som interesseret her og så tager vi den derfra - afhængig af, hvor mange der melder ind.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)