Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af egen skønheds/hudpleje klinik.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle derude.

Jeg går med tanken om og starte min egen lille hudpleje klinik, da jeg er ved at uddanne mig til kosmetolog og så begynde at starte så småt op.

Men hvordan er det med produkter, hvordan bliver jeg forhandler af dem og godkendt til at bruge dem under mine behandlinger?

Og hvordan med husleje osv kan man trække det fra nogle steder?

 

 

Vh. Hende der håber drømme lykkedes.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Caroline:

Hej alle derude.

Jeg går med tanken om og starte min egen lille hudpleje klinik, da jeg er ved at uddanne mig til kosmetolog og så begynde at starte så småt op.

Men hvordan er det med produkter, hvordan bliver jeg forhandler af dem og godkendt til at bruge dem under mine behandlinger?

Og hvordan med husleje osv kan man trække det fra nogle steder?

Vh. Hende der håber drømme lykkedes.

Alt kan lykkes.

De store mærker kræver oftest du har en virksomhed, et cvr. nummer (som sagtens kan være på din bopæl) for at du kan handle med dem.

Alle udgifter du har til din opstart og løbende til produkter, udstyr osv osv osv er alt sammen fradragsberettiget i din indkomst.

Så får du 300 for en ansigtsbehandling og bruger materialer til 25, så er dit overskud 275 og det bliver du beskattet af. Men først når du har fået din "investering" hjem.

Der er forskellige måder du kan starte op på, og der findes også kurser du gratis kan deltage i omkring opstart af virksomhed.

Hvis du bor i Kbh. så har en af mine venner en lækker klink i forbindelse med salon, så skriv hvis du vil leje dig ind sådan et sted først. Det er ikke billigt, men der er alt i udstyr. Kan ikke garantere han siger ok, men sig til hvis det er interessant.

 

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)