Hej Alle! Da jeg er en 20-årig pige der altid har haft drøm om at være selvstændig, dog ikke i DK pga krisen og den alt for høje skat der er i dette land (ingen debat om skatten, tak!) havde jeg tænkt at flytte til Spanien og starte selvstændig da jeg allerede er igang med at påsætte extensions på piger til en god pris og min idé er at påsætte/sælge hår til spaniens indbyggere samt turister. Grunden til dette er, at jeg har læst på internettet at man kan ejse dertil uden opholdstilladelse indne for 3 måneder, men kan ikke finde noget om arbejdstilladelse. Jeg vil derfor høre jer, kære brugere, om I evt ku jælpe mig til at starte op dels give mig nogle gode råd, dels nævne fordele/ulemper ved at starte som selvstændig i Spanien?
På forhånd tak for hjælpen!
Simone |
Hej Simone
1. Du slipper ikke lige ud af SKAT´s kløer bare fordi du flytter til Spanien.
Der er sambeskitningsaftaftaler mellem de 2 lande, so gør, at du fortsat skal beskattes i Danmark så længe du er dansk statsborger.
2. Du kommer til at stå side om side med afrikanere der er flygtet fra Afrika og som kan nøjes med LANGT mindre end du nogen sinde drømmer om.
Konklusion: Det er en om'mer.
Venlig hilsen,
Christian