Hej Som en del af et koncept jeg for tiden arbejder på, hvor at folk kan få hjælp til at oprette webshops på DubLi, er det nu blevet nødvendigt for mig at lære noget mere omkring blandt andet dropshipping. Som jeg har forstået det, så er der visse fabrikanter der sælger deres vare på denne måde... altså hvor de lader folk med online shops stå for markedsføringen, og hvor man, når man har solgt en vare for dem, sender dem en mail, hvorefter de sender kunden varen, og man dernæst sender dem deres andel af betalingen... Jeg har søgt lidt omkring, men må indrømme at det virker som en overvældende jungle... Det jeg godt kunne bruge lidt hjælp til er, hvis der er nogen der har erfaring med denne måde at drive forretning på... er der visse man skal undgå for enhver pris? Jeg går selv og leger lidt med idéen om at benytte den shopløsning jeg har fået til et sådant joint-venture... er der ting man skal være særligt opmærksom på? |
Hej Sassi
Det kommer an på om det er til danske kunder eller internatianale kunder??
Jeg er næsten ked af at give det her link, for jeg vil gerne beholde det for mig selv 

Men den bedste jeg kender (Og som vel nok findes efter min mening) er www.worldwidebrands.com som nu hedder onesource. De koster dog penge.
De har en genial maskine som kan sige om det produkt du vil sæge har en chance rent % vis, for at blive en succes.
Ellers er der den engelske www.esources.co.uk som også er udemærket, men der skal man være lidt mere på vagt med hvad man får fat i af leverandører.
I dropship verdenen er der nemlig en del som udgiver sig for at være dropshippers, og så bla. kræve penge for at tilbyde deres varer. Disse er som regel ikke rigtige dropshippers. Tjek og dobbelt tjek deres priser for at finde ud af om du nu får dem til den rigtige pris.
mvh