Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor/partner søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er uddannet kok fra en af Danmarks bedste reatauranter i 1998. Siden har jeg beskæftiget mig med mad i alle mulige forbindelser.

Sideløbende har jeg etableret www.madsnedkeren.dk som dog ikke føles som det helt rigtige for mig.

For nylig fik jeg en idé til et nyt koncept der aldrig er set før. Der ligger en forretningsplan klar på projektet så hvis der er en interesse vil jeg gerne drøfte den.

Jeg søger en iværksætter som har forstand på at markedsfør, lave regnskab, forhandle priser og diverse. Madlavning og alt hvad der hører til det klarer jeg.

Jeg vil skyde på at vi kan komme iggang for 100.000 pr. mand hvis vi tænker os godt om.

Konceptet har en hjemmeside som omdrejningspunkt men der er brug for en fysisk butik som afhentningssted for maden. Der er basis for at det kan franchises fordi det hele centreres om en hjemmeside.

Kunden får en unik oplevelse hos os. De får mulighed for at tilberede deres egen mad i deres eget køkken med vores råvarer og vejledning. Mere detaljeret kan jeg ikke beskrive det nu.

Årstiderne har noget der kunne minde om det men deres er knap så gennemtænkt og struktureret. Mit er MEGET bedre ;-)

Jeg er parat til at gå iggang med det samme og jeg brænder for idéen.

Mvh Morten

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 11:28

Hejsa Morten

Vil du ikke hive fat i mig, så vil jeg meget gerne høre nærmere herom.

Venlig Hilsen

Mathias

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49

Hej Mathias

Kan du fortælle mig lidt om dig selv og hvorfor jeg skal hive fat i dig?

Mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)