Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop/købogsalg side ønskes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Tid til at komme med et godt tilbud til mig !

Jeg skal bruge en simpel hjemmside, hvor folk/eb bruger kan logge sig ind , og sætte det til salg som man gerne vil sælge.

I venstre side skal der være forskellige kategorier som jeg opretter efter folks ønsker.

Der skal være mulighed for at lægge 1 billede ind sammen med det man ønsker at sælge.

annoncen skal slettes automatisk efter 7 eller 14 dage.

Der skal være plads til et par reklamebannere på siden.

ikke noget vildt / ikke noget dyrt ?

Kom med lidt tilbud / priser !!!!!!!

skal bruges som lille side projekt.

Ud over betaling af siden, kan vi evt aftale at du lægger dit eget banner/reklame på forsiden.

Denne annonce har ikke noget som helst at gøre med at jeg er ved at åbne akvarie netshop.

Tilmeldt 28. Jan 07
Skrevet kl. 23:47

1000,-   2000,-   5000,-   10000,-

eller er der ingen der kan lave det ?

Venlig hilsen

Torbjørn

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 23:51
Altså skal det forstås som at du vil give fra 1000-10.000 eller er du helt åben for prislejet?

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 28. Jan 07
Skrevet kl. 00:03
Hej

Jamen ,jeg vil bare meget gerne have nogen tilbud, og en ide om hvilket prisleje vi befinder os i.

Jeg har ikke nogen forventning til prislejet, men da siden i første omgang skal holde simpel, havde jeg da håbet på at kunne holde mig i den lave ende af pris skalaen. men kan man ikke det, ja så skal jeg jo ud og sælge nogen flere reklamebannere.

Venlig hilsen

Torbjørn Espersen

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 00:22
Hej igen

Normal er der rigtig mange af dem herinde

Og du kan næsten få det til den pris du vil have.....men gør det velovervejet, om det er dyrt eller billigt.

Jeg kender en som jeg kan anbefale, har selv fået en rigtig god rådgivning og er blevet meget klogere. Ved dog ikke om de har tid osv.

De er i den dyre ende, men til gengæld ved de hvad de laver

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 16:41
Den løsning du beskriver kræver et meget stort udviklingsarbejde. Jeg har et system kørende på www.rideudstyrszonen.dk. Du kan prøve at kigge her og se om det er sådan et system du søger.

Venlig hilsen

Louise

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 22:57
Har du selv designet eller skal det også laves?

Jeg har allerede systemet du efterspørger, men prisen for det afhænger af det forrige spørgsmål.

Svar gerne privat...

Med venlig hilsen
Thue Nielsen

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:46
Ja prisen er utrolig varierende.. det du efterlyser kan laves forholdsvis billig, men så er det måske svært/dyrt at videreudvikle på eller administrere for folk der ikke selv kan programmere. Jeg laver den slags for folk og vi bliver som oftest enige om en pris, hvor jeg samtidig oplyser min timepris, så kunden kan se hvor mange timer projektet kræver.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)