Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har alle kommet med rosende bemærkninger, hvilket jeg så også mener. Meeeen...

Din tekst i bunden:

Quote:
Vi tilbyder festmad, mad ud af huset, catering og diner transportable i bl.a. Glostrup, Brøndby, Rødovre, Hvidovre, Herlev, Skovlunde, Ballerup, Smørum, Kongens Lyngby, Bagsværd, Hørsholm, Kokkedal, Nivå, Helsingør, Humlebæk, Espergærde, Snekkersten, Hornbæk, Helsinge, Græsted, Græsted, Hillerød, Fredensborg, Kvistgård, Farum og Værløse. Bor du i andre byer der ikke er nævnt – så ring endelig alligevel.

Hos Brammers tilbyder vi altid: FrokostSmørrebrødDiner transportableCatering og Julefrokost af højeste kvalitet.

Er simpelthen forkert farve - den er næsten ulæselig, og det kan søgemaskiner som Google godt læse - hvilket nok vil resultere i punishment fra dem - i stedet for det du har tænkt dig.

Desuden - jeg er modstander af at man bruger centreret tekst på siden - og i Firefox er næsten alt tekst på http://www.festmad.dk/barnedaab.phtml centret..

style="text-align:left;" i din TD kunne løse det.

Det ser altså ikk så fedt ud...

Desuden er dine beløb ikke med samme format. De burde alle være i dette format. DKK 1.234,56
Hvis PHP - læs på  Brug af PHP's number_format til at lave danske beløb

Men derudover - SUPERB!

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:50

Og så gik noget HELT galt da jeg klikkede på bestil nu på din Kronborg Buffet:

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 17:00

Med hensyn til hvordan dit site ser ud i forskellige browser, kan jeg anbefale denne hjemmeside, hvor du kan teste din side i op mod 80 forskellige browser setup: http://browsershots.org/

Det er i øvrigt ganske gratis.

Fra Kvistgård
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:03

Tusind tak for skarps øje Peter

Det går jeg straks igennem

Mange hilsner
Heidi

Fra Kvistgård
Tilmeldt 8. Jul 07
Skrevet kl. 17:07

Hej Tom.

Er virkelig glad for din grundige gennemgang.
Og dine øjne.

Selve forsiden har Medialine lavet. Eller skapelonen. Det var ham som sagde alt det forneden skulle stå ulæseligt, så kun Google kunne finde den. Er glad for du nævner det, for jeg havde selv skepsis ved det. Det ser altså lidt underligt ud

Hvad betyder Firefox?

Mange hilsner
Heidi

Fra Kvistgård
Tilmeldt 8. Jul 07
Skrevet kl. 17:09

x-tra. Du er bare en knag Smile
Og flot hjemmeside du selv har.

Jeg vil gennemgå alle dine ideer med det samme
Puha en helt ny verden, og hvor er det dejligt :o)

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 17:39

Dejlig overskuelig og let side at gå til - hvis jeg skulle komme med en enkelt bemærkning, er det at sætte din "Elite Smiley" på forsiden, det ville ihvertfald være noget der ville give mig en ekstra tryghed ved at vælge jer (kunne være tungen på vægtskålen for mange, tror jeg).

Fra Kvistgård
Tilmeldt 8. Jul 07
Skrevet kl. 17:46

Det har du helt ret i Jacob.
Selvfølgelig skal den da det Smile
TAK skal du ha

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55

Hej Brammer

Når jeg klikker på Smiley rapporten for Herlev, så kommer der en tom formular op.

De andre viser rigtigt.

Men ellers flot side.

/Kenneth

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 17:56

Tak skal du have Smile Husk at en hjemmeside aldrig bliver helt færdig. Der vil altid være noget der kan gøres bedre, men synes da at du er kommet rigtig langt. Der findes rigtig mange gode resourcer use op nettet, så det er bare at gå i gang. Kig på det lidt af gange og lav nogle små forbedringer hver dag eller hver uge, alt efter hvad tiden tillader.

Kig efter det er med en fin forkortelse hedder SEO (Search engine optimization). Det er et kæmpe emne som der faktisk er skrevet bøger om. En rigtig god en af slagsens kan du købe her http://seo.demib.dk/, hvis du vil blive rigtig god til det.

Held og lykke med det.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)