Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scanner med arkføder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Da jeg er træt af mapper (fysiske) overvejer jeg at anskaffe mig en ny alt-i-en printer hvor der er arkføder til scanneren, så jeg bare kan lægge et brev i og så bliver det scannet til en pdf.

Det er yderst sjældent at jeg får noget med tekst på begge sider, men det ville alligevel være rart at være på den sikre side.

Problemet er at jeg har prøvet at google rundt, men de priser jeg finder, hvor jeg ikke er i tvivl om at det er muligt, liggerfra 10.000 og op.

Er er nogen der kender til en small office løsning under 5.000,-?

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:27

Hej Tommy,

Du kan med fordel kigge lidt på Konica Minoltas Multi Funktionsprintere.

Jeg er meget tilfreds med Konica Minoltas printere og benytter en 2490MF på kontoret til scan, kopi og fax (jo jo, fax ;-) ) og den har arkføder på scanneren. Den er fantastisk driftsikker.

Den nuværende afløser i Konica Minoltas sortiment er en 1690MF.

Du behøver slet ikke komme i nærheden af kr. 5.000,- for sådan en farvelaserprinter med multifuktion.

Håber du kan bruge det.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 22:13

Hej John,

Tusind tak, det kigger jeg lige videre på. Det er rart at de findes i et overkommeligt prisleje må man sige.

Tommy

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 22:34
Hej Tommy, Jeg forhandler IT udstyr, og giver gerne et tilbud på dette produkt. Hvis du er interesseret er du velkommen til at kontakte mig på info@tk-datateam.dk De bedste hilsen Morten
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:43

Obuni - House of Creativity:

Hej John,

Tusind tak, det kigger jeg lige videre på. Det er rart at de findes i et overkommeligt prisleje må man sige.

Tommy

På Konica Minolta Magicolor 1690MF kan du scanne til FTP, computeren eller email.
Via printerens webinterface kan du lagre og administrere op til 250 "kortnumre" - som kan være fax-numre, emailadresser eller FTP-placering. Og du kan scanne i TIFF, PDF eller JPG format.

Du finder manualen til den her.

Sig endelig til, hvis det lyder som din fremtidige netværksscanner, printer med arkføder. Så arrangerer jeg gerne et tilbud til dig inkl. fragt.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 18:24

John Nielsen:

Sig endelig til, hvis det lyder som din fremtidige netværksscanner, printer med arkføder. Så arrangerer jeg gerne et tilbud til dig inkl. fragt.

Dbh. John

Hej igen,

Til at starte med var det lige for at se hvad markedet havde at byde på, men jeg vender tilbage hvis jeg beslutter mig for at det skal være den :o)

Tak igen!

Tommy

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 07:11

Lige en update!

Da jeg selv hader at søge på en løsning på et problem, for så at komme ind i en tråd på et forum, hvor der står "tråd lukkes, jeg har fundet en løsning!" uden at skrive hvad løsningen var, vil jeg lige få afsluttet denne tråd :o)

Der er gået noget tid, men da min gamle printer stod af, var jeg tvunget ud i et køb. Som nævnt ville jeg gerne have en alt-i-en printer hvor jeg kunne lægge et brev på flere sider i og så kunne den scanne det automatisk.

Jeg har så købt en Brother DCP-J715W som kan netop det. Den tager op til 15 ark i arkføderen og det bedste af det hele er næsten, at den så kan scanne direkte til PDF.

Den kostede 1099,- kroner i ComputerCity.

Med venlig hilsen

Tommy

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)