Hej Sevde, Jeg husker første gang jeg kastede mig ud i en hjemmeside (before the template age) jeg var simpel hen så stolt og glad. Det tog timer! dage.. Resultatet var fremragende, ca 10 besøg om dagen - jeg var helt oppe at ringe. Nu var jeg rigtig forretningsmand! nu kunne jeg bare læne mig tilbage og se hvordan pengene rullede ind. 10-12 timer gik... og stadig ingen ordre! jeg forstod det simpel hen ikke, og begyndte at ændre og ændre og ændre, blev bedre og bedre og bedre og mere og mere hærdet. 8 år senere (og stadig 0 ordre) var jeg åbenbart klar. Jeg lavede det fedeste website, det tog mig ingen tid og hver gang jeg skulle installere, ændre, uploade, kode, indsætte o.s.v kostede det mig 0,- kroner. Det solgte jeg for en stor sum penge og kunne derefter følge mit hjerte. Du er allerede startet nu, i 10 klasse - stor respekt herfra. Held og lykke
|
MNTemplates.com:Hej,
Hvorfor køber du dit ikke en hjemmeside. Du får en mega god webhotel hos ML Hosting. Billige men mega god webhotel. Har selv 4 hos dem.
Hilsen MN Templates
Synes det er dårlig stil at bruge affiliate links på Amino (du må undskylde hvis jeg tager fejl). Er det overhovedet tilladt?