Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er den HER !

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak skal du have :) Det er jo bare en starts hjemmeside... Og det er min første.. Vi skal self få lavet en rigtig da vi finder ud af at det er noget der går :) Ja tøj, smykker, ure osv osv= alt muligt tænker jeg på :) Men det skal være mærkevarer :)
Fra Rønde
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Syfabrikken Skrevet kl. 15:18

Hejsa

Tillykke med din side - men pyha ikke noget for mig. Alt stritter alt for meget i alle retninger.

Forskellige sprog, forklaringer der forvirrer mere end de oplyser (fx at DitTøj ikke kun er tøj), sign-on og fremmede reklamer.

Det virker meget rodet - endnu. Men arbejd endelig videre med den - og god arbejdslyst.

Mvh

C

Danmarks smukkeste dåbskjoler, dåbsdragter og Matrostøj, osse økologisk. WWW.CHRISTINAS.DK

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Nov 10
Skrevet kl. 15:40

Jeg har rettet lidt :)

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 15:46

Sevde: Hvad er det du vil med siden? Sælge tøj og andet fra kendte mærkevarer? Hvordan lægger kunden produkterne i kurven?

Jeg vil anbefale dig at læse light-versionen af E-pusher. Og så sammenligne din side med de sider du selv købe fra.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:30
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Sevde:

Tjek hjemmesiden Ud !

Vi er lige begyndt så der bliver stille og roligt bygget på den :)

http://ditoej.webs.com/

Ser frem til både Feedback's og Kritik Big Smile

Det ser kun ud til at du har lagt 0,0000035% energi i arbejdet, tør slet ikke at tænke på hvor flot det kunne være hvis du gav dig 100% Big Smile

Er der forresten ikke en stavefejl i domænet? Det ser ud til at der skal stå dittøj - eller skal det virkelig være Ditøj - måske en form for ordleg ?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 16:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sevde

Du bør i hvert fald snarest muligt får nogen til at læse korrektur på din tekst! Jeg står af allerede på forsiden, fordi jeg får et dårligt signal fra alle stavefejlene og de til tider lidt uheldige formuleringer.

Jeg tror, du har en god holdning til at sælge og til service, men så må du sørge for at dit produkt er i orden allerede når man kigger ind i din "butik".

Held og lykke med det.

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Nov 10
Skrevet kl. 18:49

Altså.. Man skal skrive til mig ved bestillingen :)

Det er altså bare en 'begynder-side' :)

Og vi skal også få lavet en prof. hjemmeside hvis vi kan se at det kan blive til noget :)

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Nov 10
Skrevet kl. 18:56

Jeg har self. arbejdet en del på den side. 

Men jeg er en pige der første gang kaster mig ud i det så...

Nej det er nemlig en form for ord leg Big Smile

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 22:30

Synes det er nogle gode ændringer du har fået lavet - Baggrunds farven og billedet i toppen, er meget pænere end det du har haft tidligere.

Lige en ting, du ligger vægt på at det skal være mærkevare - men du skriver ikke hvilke mærker du mener er okay at sælge, bare for at give folk en ide om hvad målgruppe du vil sælge til. Er trods alt forskel på hvilke mærker en på 16 og en på 30 kalder for mærkevare...

Et andet forslag er at skrive mærkerne på de ting du allerede har lagt billeder op af.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej,

Hvorfor køber du dit ikke en hjemmeside. Du får en mega god webhotel hos ML Hosting. Billige men mega god webhotel. Har selv 4 hos dem.

Hilsen MN Templates

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)