Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Userreport -- hvordan dælen ændrer man invitationsteksten?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer!

Jeg er i gang med at oprette en brugertilfredshedsundersøgelse til Bergholts opskrifter med UserReport.com, og det er gået nemt og smertefrit at få oprettet spørgsmål og rettet layout og logo til.

Men hvor dælen ændrer man invitationsteksten henne?

På forhånd tak

 

Fra København
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Det er ikke muligt at ændre i selve invitationsteksten i undersøgelsen.

Men du kan ændre farvesætningen samt indsætte dit eget logo i invitationen til brugerundersøgelsen.

Vi har gennem tiden eksperimenteret utrolig meget med selve teksten for at den skal "inspirere" flest muligt til at deltage i undersøgelsen.

Er der noget specielt du gerne vil ændre?

Er der andre ting du gerne vil have hjælp til, kan du blot skrive eller give os et kald på 46949986.

VH UserReport.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Userreport-kundeservice-mand!


Tusind tak for megahurtig respons.

Selve teksten er fin -- problemet er, at den lover gavekort til www.gavekortet.dk. Noge jeg/vi ikke ønsker at tilbyde. Det virker for reklameagtigt.

Så den passage vil jeg meget gerne af med.

Kan det lade sig gøre?

I et andet regi vil jeg også gerne bruge UserReport i forbindelse for Folkekirkens Nødhjælp, og der ville det være rigtigt dejligt at kunne redigere teksten, eller i det mindste have mulighed for en række forskellige versioner med og uden lovning og gavekort for deltagelse.

 

Tak igen!

 

 

Fra København
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Ingen årsag.

Det er faktisk UserReport og ikke det enkelte website, der udlodder gavekortene og betaler for dem. Så det er ikke noget du selv skal stå for.

Vi har eksperimenteret med forskellige præmier i varierende størrelse. Og muligheden for at vinde et gavekort til gavekortet.dk har vist sig at give den højeste deltagelse i undersøgelsen.

Hvis du har brug for assistance - også i forbindelse med Folkekirkens Nødhjælp, siger du bare til.

VH Uffe - Dagens UserReport-kundeservice-mand :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Uffe!

Tusind tak for hurtigt indspark endnu engang. Jeg/vi læste det som, at det var noget, vi skulle stå for,  måske andre har samme opfattelse? Kunne måske tilføjes til FAQ'en.

Testen er sat i gang -- også for Folkekirkens Nødhjælp, sultbekæmpelse. Venter spændt på, at data tikker ind.

Fantastisk produkt, I har fået skabt.

Savner dog lidt en progress indicator i toppen. Men den er måske fravalgt bevidst, fordi den betød, at folk afbrød?

 

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Kasper,

Ja, jeg kan se det kører fint på Folkekirkens Nødhjælps hjemmeside nu.

Lad mig vide, hvis du har brug for assistance med Google Analytics, når der begynder at komme data ind.

Grunden til at vi ikke har en "progress indicator" i toppen af undersøgelsen er, at man jo har mulighed for at tilføje sine egne spørgsmål til undersøgelsen.

Vi ved, at det tager 2-3 minutter at gennemføre standardundersøgelsen, men det kan være en kompliceret sag at sætte et dynamisk system op, der regner længden ud på en undersøgelsen, når man selv har tilføjet x-antal spørgsmål.

Det er altid en god idé med en progress indikator, men hvis den er misvisende, vil den have en negativ effekt på brugeroplevelsen.

Jeg vil dog ikke afvise, at vi på et tidspunkt laver én alligvel, hvis vi kan lave en ordentlig algorimte til at gøre den præcis.

VH Uffe - UserReport.com

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for en god forklaring på, hvorfor der pt. ikke er nogen progress indicator.

Kunne man ikke lade algortimen følge antallet af spørgsmål og underspørgsmål?

Lyder godt med potentiel hjælp til Google Analytics-integrationen. Det bli'r spændende at kunne krydstabulere statistik og demografi.

Er det muligt at tilføje en side til slut, hvor man tilbyder brugerne at signe up til Folkekirkens Nødhjælps nyhedsbrev?

 

Fra København
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det lyder som en god idé til algoritmen.

Det er faktisk ret unikt at kunne krydse besøgsmønstre med demografi, og mange får en "aha-oplevelse", når det ser data fra eget site i Analytics. Jeg tror du vil blive begejstret.

Det er pt. ikke muligt at lave signup til nyhedsbrev i undersøgelsen - men det er en "feature" vi påtænker at udvikle i det nye år.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Det lyder rigtigt godt, at nyhedsbrevstilmelding er på to-do. Glæder os! :)

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)