Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er definition på kopivare ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

ExportInnovation:

Gå ind på http://www.startvaekst.dk/

Brug "Spørg Eksperten", det er gratis og du får svar på 24 timer og virker rigtig godt.

Der er i dit tilfælde2 muligheder Advokaten eller Patent & Varemærestyrelsen

Jeg vil anbefale du spørger om definitionen på en kopi eller hvornår det er en replika.

//

PS: De har lukket mellem jul & nytår

Det har jeg allerede gjordt, men de holder lukket Indifferent

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 18:41

Hej jeg ville sige - prøve og har disse i tanken

Designlov stk § 2. I denne lov forstås ved

1) »design«: et produkts eller en del af et produkts udseende, som er bestemt af de særlige træk ved selve produktet eller dets udsmykning, navnlig for så vidt angår linjer, konturer, farver, form, struktur eller materiale,2) »produkt«: en industrielt eller håndværksmæssigt fremstillet artikel, herunder bl.a. dele, der er bestemt til at blive samlet til et sammensat produkt, samt emballage, udstyr, grafiske symboler og typografiske skrifttyper, men ikke edb-programmer,3) »sammensat produkt«: et produkt, der består af flere bestanddele, som kan udskiftes, således at produktet kan skilles ad og samles igen.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:12

Adnan Importør:
PS: De har lukket mellem jul & nytår

Det skrev jeg jo i mit indlæg, så det kan ikke være en hemmlighed...

Prøv selv at komme lidt ind i kampen...

///

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 16:15

Den kan i også have gavn af...

Er man ved importere vare fra udlandet og man har mistanke om der er tale om kopier, så kan man kontakte Patent og Varemærkestyrelsen. De tilbyder undersøgelser af om et konkret produkt er beskyttet, d.v.s. patenteret, designbeskyttet eller varemærkebeskyttet

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:35

Ja man kan få alt for penge, en nyhedsundersøgelse er ikke gratis og koster  omkring DKK 4000,- men de kan jo være givet godt ud i forhold til at brænde snuden på noget andre har rettigheder på.

Men så vidt jeg ved gælder den kun ved patenter...

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)