Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP - jeg være selvstændig!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
HJÆLP - JEG VIL VÆRE SELVSTÆNDIG!

Workshop den 7. og 8. januar 2011.

Til dig der vil være eller lige er blevet selvstændig.

Få svar på dine spørgsmål om alt det praktiske i forbindelse med virksomhedsopstart og få hjælp til at udarbejde en forretningsplan til din virksomhed.

Din investering:  3.500 kr

Køb plads inden den 23. december 2010 og få 25 % rabat.

Tilmelding på info@leeconsulting.dk

Læs mere på http://leeconsulting.dk/pages/workshops/hjaelp--jeg-vil-vaere-selvstaendig.php

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:24

Hej Lucy Lee,

Det ser da rigtigt spændende ud.
Men.. Umiddelbart mangler der dog en relativt vigtig information.

Hvor afholdes den Workshop? Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Skrevet kl. 16:06

Tak - for tilbagemeldingen. naturligvis en yderst vigtig detalje - workshoppen afholdes centralt i København på Hotel Richmond lige ved Vesterport Station!

Vh

Lucy Lee

www.LeeConsulting.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 16:23

Hej Lucy Lee.

Det er et spændende kursus, som du udbyder. Hvor grundlæggende er grundlæggende - her tænker jeg på om det er et "kørekort" for begyndere, eller om du også besvarer spørgsmål hvad angår skatteplanlægning, omstrukturering - herunder fusion, spaltning, skattefri virksomhedsomdannelse, mv. samt internationalt skatteret hvorunder jeg blandt andet tænker på DBOer. 

Går du i dybden med momsreglerne - herunder fritagelsesbestemmelserne og momsfradragsreglerne ved handel i udlandet, eller blot det basale?

Jeg savner en uddybning af, hvad dagene konkret består af, og hvad du er i stand til at besvare.  

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Skrevet kl. 16:37

Hej Stiven

Workshoppen er et "kørekort" for begyndere. Fra min tid hos PriceWaterhouseCoopers har jeg noget viden om internationalt skatteret, men ikke nok til at rådgive i det.

Workshoppen som varer 2 dage giver en praktisk indføring i det at starte op som selvstændig erhvervsdrivende, samt mulighed for at udvikle en indviduel forretningsplan for din virksomhed.

Dag 1: Gennemgang af virksomhedsformer, registrering af virksomheden, grundlæggende regnskabs- og skatteregler (herunder hvilke opstartsudgifter der er fradragsberettigede) og meget mere.

Dag 2: Vi udvikler en individuel forretningsplan for din virksomhed.

Opfølgning: Cirka en måned efter workshoppen afholdes en opfølgningsmøde på et par timer, hvor vi samler op på hvor langt deltagerne er nået. I den forbindelse vil der være mulighed for at byde ind med spørgsmål på forhånd, så jeg kan forberede svarene.

MVH Lucy Lee

www.LeeConsulting.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)