Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes til ny ITportal

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle på Amino,

Jeg har arbejdet med IT i mange år, og siden sommeren 2005 har jeg gået med tanken om at starte en IT-portal op. Det er nu lykkedes, og vi nærmer os en launch. Jeg håber du vil hjælpe mig, og for at forberede dig på hvad der venter dig, vil jeg blot bede dig (via ebrev.info som er så flinke at være med som sponsor - Tak David! ) at tilmelde din e-mailadresse.

Bliv beta-tester eller tilmeld dig andre nyhedsbreve... tja - klik her - http://itprojekter.ebrev.info

Vi har det vi kalder et evalueringspanel, som idag består af ca. 500 personer. Virksomhedsledere, leverandører, samarbejdspartnere, udviklere, grafikere, programmører, mellemledere, politikere, statslige inst. og ja jeg ved ikke hvad... MEN jeg har brug for jeres vurdering af design, opstilling af menuer, funktioner, emneindgangene mv.

Har du lyst til at være en del af styregruppen som idag består af 26 mand der alle arbejder frivilligt så lad mig det vide. Vi er rimelig godt dækket ind, men det vigtigste er du har drive, og måske har du endda lyst til at hjælpe andre, ligesom amino.dk gør det. Et superfedt koncept er som sagt på vej, og vi har ikke så fine forhold som computerworld eller comon eller børsen, altså journalister - nej her på itprojekter.dk er det artikler skrevet af dig og mig, og synes du e-handel, iværksætteri, outsourcing, rekruttering, sms-tjenester - whatever er interessant - så håber vi du vil sprede linket, for der er mange der kan få glæde af den vidensdeling vi giver gratis væk....

nå men det var det jeg kom fra. beta-testere søges. så tilmeld dig gerne på ovenstående link tak, så hører du nærmere... Det ville være virkeligt lækkert med nogle andre øjne på portalen, og arbejder du med it, kan vi måske finde ud af noget samarbejde.pt. søger jeg

- hardwareleverandører der kan håndtere support, salg, logistik men give rabat til brugerne

- timesagsregistrerings-softwarefirma... eller hvad det nu hedder

- gode ideer til annoncering uden det koster noget - har du et populært site, hvor itfolk færdes, kan vi måske bytte

- grafiker der har lyst til at smide et par timer i nogle lækre GIF-bannere, FLASH-bannerne er på plads.

På forhånd mange tak allesammen - håber på rigtig mange svar... sætter pris på alt den hjælp vi kan få, for at få en god start...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)