Hej alle her på experten:) |
bump......
Hej alle her på experten:) |
Det bedste ville nok være at kontakte leverandørene direkte.. |
www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.
Jeg har set en som fik nogel svar vedr tøj grossister, men bare ikke helt hvad jeg skulle bruge, så derfor valgte jeg at oprette dette indlæg:) Og jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp på dette område:)
Håber på et hurtigt svar:) alle i eksperter herinde |
Hej Thomas:)
Jeg var lige lidt for langsom med min besked hehe:) men nok om det
Men er der slet ikke nogen som i anbefaler, eller kender i nogen? |
Som nævnt i den tidligere tråd hvor du også var med på en "lytter", så er ingen af de nævnte interesserede i dropshipping og er ikke gearede til det rent organisatorisk. Men vil du have fat i de enkelte mærker, så tag fat i agenterne i DK, - de kan googles. Men vær forberedt på, at de sikkert vil være forbeholde overfor dig, hvis du ikke er kendt i branchen, -ligesom flere kræver at der er en fysisk butik bag en evt. webshop.. Men det er sådan det foregår, at man tager fat i de enkelte leverandører og forhandler aftaler på plads.. Og det typiske er - med de mærker du nævner her, at man køber det hele i fordisponering. - Altså køber til lager ca. 1/2 år i forvejen.. - Altså det du skal sælge til næste efterår, - køber du i februar/marts måned..
vh/ Ulrik |
Jeg ville ikke turde at bruge en tøj grossist til kendte mærker. Jeg kunne forestille mig, at der er mange der sælger fake vare. Kontakt f.eks. G-star og de mærker du kunne tænke dig. Hør dig ad, hvilke mærker der kunne være interesseret i at handle med dig.. |
Okay, det er fordi jeg har gået lidt med tanken om at starte en webshop op, men jeg er ikke så sikker på hvad jeg vil sælge?
Har i nogen ideer? |
Hvor mange penge tænker du at bruge? |
Det behøver ikke at være tøj, men det var bare min første tanke:) |