Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til jer der ejer en blog

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har i dag lavet endnu en tilføjelse til min række af kateloger og vil nu inviterer alle jer som har en blog til at få et gratis link fra www.danskeweblogs.dk
Det skulle gerne blive et fyldigt indeks med tiden og nem tilgang til blogs om de emner man finder interessant.

pt. har jeg ikke oprettet så mange kategorier, så hvis din mangler skriver du det bare under din tilmelding.
Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:46
det lyder da som et godt initiativ - måske man burde få opdateret sin egen blog ... :)
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:09
Så er min blog også tilføjet, ser ud til det er et fint system som du har fået stablet dig på benene da :)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 23:03
Så er vores blog også tilføjet i Jeres index.

Held og lykke med projektet.

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:43
Tak for kommentare og tilmeldinger :) Alle indsendte er godkendt.
Jeg har dog bemærket i min statistik at et par stk. har været inde og prøvet at tilmelde en blog hvor det ikke har lykkedes at få den tilmeldt, pga. indtastningsfejl. (Kan være jeg ikke viser indtastningsfejl meddelser tydeligt nok)

Hvis du har forsøgt at tilmelde en blog og den ikke er online, hører jeg gerne fra dig.

And keep the submissions comming :)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 17:58
inviterer alle jer som har en blog til at få et gratis link fra www.danskeweblogs.dk

Hej Alle

Jeg vil lige kort tilføje, at alle de directories/linkportaler, som Claus Heinrich arbejder med,
alle tilbyder et godt ensidigt link til Din hjemmeside/blog, modsat hovedparten af lign.
directories/linkportaler som er baseret på redirects, som slet ingen værdi har. I hvert fald
ikke hvis man ser på det med SEO brillerne på:

Læs evt. mere om brugen af redirects på gSEO

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)