Hej Aminoer Da jeg grundet anden aktivitet ikke har tid til min lille enkelmandsforretning mere, vil jeg gerne "forære" den til en ildsjæl der gerne vil billigt og hurtigt igang med at handle med alarmer. Nu skrive jeg "forære" da intet jo er gratis, men så alligevel.. Jeg har domænet www.alarmmontøren.dk hvor der hver dag er hits på, og jeg har opbygget et godt lokalt ry der gør at flere af mine kunder har henvist nye kunder. Jeg har et varelager som kan indbringe ca 10000 samt en rigtig god kontakt direkte til Fabrikken, hvilket derfor sikre meget fordelagtige indkøbspriser. Kontakten, hjemmesiden samt domænet + varelager "foæres" væk til det rette bud. Som sagt så er det en lav pris vi snakker om, jeg synes dog at det ville være en skam at der ikke er en ild sjæl der driver forretningen videre, da der faktisk er god efterspørgsel på produkterne samt en ualmindelig god advance. Send mig en besked hvis det er noget du er interesseret i at høre nærmere om. Jeg er selvfølgelig behjælpelig med den tekniske del samt med at kontakten til fabrikken opretholdes i købers farvør. Med venlig hilsen Alarm montøren
|
PM sendt.