Hej Aminoer, Jeg har startet et lille projekt - hvor jeg forsøger at lave en database over webbutikker som tilbyder online-gavekort. Siden er indtil videre ret simpel - men det kan jo laves om hvis behovet viser sig. Årsagen var at jeg en dag skulle bruge et gavekort - men jeg skulle "ind over" mange webbutikker for at finde nogen som tilbød gavekort - og ofte lå de ikke lige at finde. Jeg ved ikke om andre kender til problemet - eller om det ikke er så populært at tilbyde gavekort i sin shop. Any way - jeg kunne godt tænke mig hvis nogen havde lyst at tilmelde deres butik til www.netgavekort.dk - det er selvfølgelig gratis. Og det forudsætter selvf. at din butik tilbyder gavekort Det eneste du skal - er at sende en mail til tilmeldbutik@netgavekort.dk - med : - en kort beskrivende tekst (maks. 147 tegn) om din shop - et billede, størrelse 150x150px Du kan også nøjes med et link og butikkens navn - hvis det er at foretrække. Såfremt du ikke lige kan finde en kategori - så skriv lige et forslag til en ny i mailen. Så skal jeg hurtigst muligt tilføje din side.. Du er velkommen til at besøge os på FB : http://www.facebook.com/pages/netgavekortdk/163341757014049 håber i kan finde tid til at tilmelde jer - på forhånd tak. MVH Thomas Madsen
|
Hej igen - er der ikke er par "modige" aminoer som tør tilmelde deres side. Vi skal jo starte et sted
På forhånd tak
Thomas Madsen
netgavekort.dk