Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godmodigt drilleri :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Så her for et par dage siden én udtale om regnskab, at det havde han sat sin revisor til, så han selv kunne lave noget som er meget sjovere.

Fandt et lille eventyr - go' jul til alle.

Vh
Lars

Der var en gang tre små konsulenter, som skulle over en bro. Under broen boede den store grimme trold, som elskede at spise konsulenter. ”Al den koffein fra kaffe og colaer, gør kødet så mørt” sagde den store trold altid.

Først skulle SEO-konsulenten over. Han tænkte ”Nu fortæller jeg trolden om, hvor vigtigt mit arbejde er for virksomheders salg og menneskers image”. Og som han da kunne snakke ham SEO-konsulenten. Trolden lyttede intensivt og tænkte så: ”Jamen min bro er den eneste over floden, og jeg er sgu da ligeglad med mit image” og haps, så åd trolden SEO-konsulenten.

Den næste der skulle over broen var programmøren. Han tænkte ”Nu fortæller jeg om alle de programmer jeg har lavet i min tid, så skåner trolden mig nok.

Og programmøren fortalte højt og lavt om hans resultater og alt det smarte han havde fundet på.

Trolden lyttede intensivt og tænkte så: ”Ja her under min bro, skal vi sgunte bruge hverken apps eller systemer” og haps åd han programmøren i en mundfuld.

Og nu trængte trolden bare til dessert efter sådan et par lækkerbidskener.

Så kom momskonsulenten og skulle over broen. Trolden kiggede og tænkte ”Han er da godtnok en lille gnalling, og næsten tør som beton. Men hvad pokker, mad er mad uanset om det er en lækker oksemørbrad, en dejlig flæskesteg eller en fipskægget gedebuk som ham der”.

Momskonsulenten tænkte ikke så meget over tingene, for det er ikke sundt for momskonsulenter at tænke over, hvorfor tingene er som de er. Han begyndte bare instinktivt at fortælle trolden om momsreguleringsforpligtelserne i momslovens §§ 43 og 44.

Og inden der var gået tre minutter sov trolden dybt og momskonsulenten gik trygt og godt over på den anden side.

Se - somme tider er det ikke altid godt at være den mest spændende Stick out tongue

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Aug 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe rigtig god historie. og ja sætter tingene lidt i perspektiv. kan godt ske du laver det mest spændende i verdenen, men hvad hjælper det hvis andre er ligeglade. være opmærksom på at det er de rette mennesker man henvender sig til. og ja skattereglerne skulle jeg gerne få styr på i løbet af de næste år på studiet..:)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

haha, det var god humot, tak for det :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)