Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-shop med salg af filer

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
DanDomain''s standard shopløsning kan ved tilkøb af et modul (fil salgs modul) håndtere det du står og mangler også fx PDF filer som jeg formoder det må være når det er tegninger det drejer sig om.

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 00:29
UUPS - glemte lige at skrive at du lige skal slå koldt vand i blodet et par dage - de frigiver en ny shopløsning en af dagene, der er meget mere søgemaskine venlig - jeg køre selv som beta tester nu.

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:30
ok - men er der DRM involveret (digital rights management)....?....altså skal billederne deskyttes mod kopiering til andre end køberen...?

hvis det sådan, så prøv; www.safepro.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 01:02
Jeg er generelt ikke tilhænger af DRM, hverken på musik eller andet, så det er der pt ikke planer om.

Men det kunne nok tænkes at det bliver lavet med pdf''er eller jpeg filer med vandmærke til den enkelte kunde (hvis muligt).

Men hvis dandomain releaser en ny shop snart kunne det være man lige skulle vente og høre dem ad hvad den kan.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39
Hej,

Jeg vil mene at www.esellerate.net kan være dig behjælpelig med det du skal bruge.

Det er dog hvor du sælger dine ting, via deres shop... kind of.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)