Da shops ikke er mit kerneområde vælger jeg derfor at spørge jer andre Amino-fæller om I kan anbefale et shopsystem der kan håndtere at folk vælger nogle varer i shoppen, betaler med dankort, og derefter får adgang til at downloade de købte varer. Jeg er på jagt efter en færdig shopløsning, f.eks. noget ligesom scannet.dk og dandomain.dk tilbyder (kunne dog ikke lige se om de opfylder mine krav) der kan håndtere ovenstående. Jeg søger erfaringer med eksisterende systemer, ikke tilbud på at få udviklet et system til det, så kunne jeg lige så godt selv gå igang. Kort sagt: Kan I anbefale et system til formålet, hvis det findes? |
E-shop med salg af filer
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
Andre der har et bud? ![]() |
Godaften Anders. OsCommerce standard er jeg 110% sikker på giver dig den mulighed! Ellers tag den gratis udvidelse fra www.CreLoaded.com - den har det også. Det kræver ikke det store at bygge lidt om på designet. |
Du kender vel ikke nogen som leverer det som en totalløsning med dankort og hele molevitten? |
Godaften Anders. Selv tak :-) Jeg har sendt dig en pm. |
|
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Jeg kaster mig over en demoshop hos dem straks i morgen. Mange tak for jeres svar og forslag. |
|