Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Delebutik søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :-)

Jeg har på nuværende tidspunkt en netbutik (www.madebyanno.com), hvor jeg sælger moderne boligartikler. Men jeg kunne godt tænke mig at komme mere ud blandt kunderne, hvorfor jeg overvejer at leje mig ind i en butik.

Jeg kører virksomheden på deltidsbasis, da jeg er studerende (cand.merc. i økonomisk markedsføring). Jeg søger derfor en butik, hvor det er muligt kun at leje sig ind 1-2 dage om ugen. Skriv her eller på min mail info@madebyanno.com, hvis du vil vide mere om mig, min virksomhed eller mine ønsker for butik. 

Jeg bor selv på Frederiksberg, hvorfor det skal være i nærheden heraf: København, Frederiksberg, Valby..

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen,

Ann-Sofie Ostenfeld, made by anno

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:09

Hej Ann-Sofie,

Jeg hedder Lisbeth Thygesen og har en butik der hedder Pretty Creative. Den ligger på Smallegade 39 på Frederiksberg lige overfor Café Sokkelund. Her og på min web-shop (http://www.prettycreative.dk) sælger jeg perler, smykkedele og forskellig brugskunst. Det meste er egenproduktion, men planen er med tiden at få et større sortiment af brugskunst o. lign. til boligen. Jeg åbnede butikken i august og er langsomt ved at få opbygget en kundebase, men som alle andre i opstarten, kniber det lidt med at få de store indtægter ind endnu. Jeg leder derfor efter en at dele min butik med, så jeg kan tage et deltidsjob ved siden af og så huslejen bliver lidt lettere at betale.

Hvis du skulle være interesseret, vil din del af huslejen være kr. 3000,- pr. måned og jeg håber du vil kunne være i butikken 2 dage om ugen.

Lad os tales ved, hvis det lyder interessant, så vi kan se om det er noget for dig og omvendt :)