Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal vælge. Bæredygtig hotel kæde eller destinations udvikling ved vestkysten?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal til at skrive mit speciale projekt indenfor turisme. Jeg har to forretningsplaner som dette speciale projekt skal være med til at give grundlaget for succes. Dette vil speciale projektet give i form af analyser og undersøgelser. Hvilket speciale projekt skal jeg vælge? 

Bæredygtig turisme? Jeg sidder pt. og skriver min egen forretningsplan om en bæredygtig international hotel/resort/palads-kæde. I denne sammenhæng vil jeg kunne bruge alle analyser og undersøgelser fra speciale projektet til at give grundlag for min forretningsplan og for f.eks. for eventuelle investorer.  

Destinations udvikling ved vestkysten? Jeg elsker havet og de vestjyske strande, havet, klitter og generelt naturen der er på vestkysten. Det går desværre ikke ret godt for turismen. Ved at skrive et projekt og en rapport om vestkysten vil jeg kunne levere noget konkret materiale til kommunen for hvordan jeg har fået konkluderet hvordan destinationerne kan udvikles og være bæredygtige. 

Hvad skal jeg vælge? Speciale projektet skal være underskrevet torsdag d. 16 december 2010. 

Synes selv det er to spændende projekter men der er desværre nok kun tid til det ene da jeg også har andre forretninger kørende som skal have noget kærlighed :)

God søndag aften :)

Madsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)