Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic: Kan ikke tilbageføre bilag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kommet til at bogføre et bilag forkert. Når jeg så prøver at tilbageføre det får jeg denne fejl:

Følgende kombinationer af bilagsnummer og dato balancerer ikke:

Kontrollér også, at alle linjer har de pågældende konti og modkonti tilknyttet.Bilag 98 - den 12.11.10

Men jeg kan ikke lige gennemskue, hvad der skulle være galt. Har gort det andre gange uden problemer.

Fra Limassol
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:22

Hvis ikke du har ændret i de automatiske posteringer, der laves, når du forsøger at tilbageføre posteringerne, har jeg dette gæt:

Hvis posteringen er i en anden valuta end dkk, kan e-conomic somme tider lave bitte små ændringer i kurserne - uanset om man kører med faste eller flydende kurser. Den eneste løsning på dette er, at hver postering oprettes med modkonto. Det giver desværre en masse ekstra posteringer, men det er så vidt jeg orienteret den eneste løsning.

Svend hos hotline hos e-conomic har tidligere hjulpet mig med dette problem.

M.v.h.

Lars

Lars Greve Hansen

www.regnskabsmail.dk

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:08

Hej Peter,

Har du fået løst dit problem? Jeg tror du har hørt fra en af os inde ved e-conomic i dag, men ville lige sikre mig at du er kommet helt i land.

Hvis det ikke skulle være løst, så skal du være velkommen til at kontakte os i morgen. Så kan vi via administrator login få adgang og finde ud af hvad der er gået galt.

Jeg hører gerne fra dig her - eller i supporten. Et evt. screenshot ville også kunne gøre det.

Mvh

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 18:14

Steffen Ekelund:
Har du fået løst dit problem? Jeg tror du har hørt fra en af os inde ved e-conomic i dag, men ville lige sikre mig at du er kommet helt i land.

Det er rigtigt - jeg har hørt fra jer Smile Har sendt et screen shot tilbage til Svend - håber han kan hjælpe mig igennem det.

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:46

Det er jeg sikker på Svend kan - hvis der skulle være yderligere er du velkommen til at hive fat i mig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)