Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til lingeri butik

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu skal de kreative aminoer på banen.

Jeg skal have fundet det helt perfekt navn til en undertøjsbutik - jeg har kæmpet i samarbejde med Malene, kvinden bag - men vi har ikke helt fundet det helt rigtige. Det er hovedsagligt til kvinder - meget lidt til mænd. Det er både til tykke, tynde, gravide og så videre. Det er hovedsagligt ukendte mærker i Danmark - men "kendte" mærker i landene (typisk Spanien) det kommer fra.

Det skal gerne fænge, være feminimt og varmt. Samt dk domænet skal være ledigt.

Der er enten et sæt undertøj på højkant til valentines dag eller et par flasker Spansk Vin.

På forhånd tak.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 17:29
Mit forslag:

Forklaring:

I sælger undertøj til sex, så jeg er sikker på jeres målgruppe ikke bliver skræmt af titlen. Derudover vil der komme mange tilfældige derind ved at utrolig mange googler ord som naughty eller love, og så vil jeres website blive vist, jeg er ikke helt inde i systemet med google endnu, men det da helt sikkert en muligheder at bruge den begge veje, for folk der skal ind og kigge på frække film mm. (af ordet naughty) de vil sikkert synes jeres side er interessant til deres forhold os, og derved har i nye kunder. så dem i ikke rammer med jeres markedsføring får i ved deres beskidte tanker ;-)

Glæder mig til og høre fra jer, kunne godt bruge noget frækt til damen :-P

Mvh. Nicolai

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:46
Dato: 31-01-2007 17:28:33 Forfatter: NicolaiLarsen
Mit forslag:

Forklaring:

I sælger undertøj til sex, så jeg er sikker på jeres målgruppe ikke bliver skræmt af titlen. Derudover vil der komme mange tilfældige derind ved at utrolig mange googler ord som naughty eller love, og så vil jeres website blive vist, jeg er ikke helt inde i systemet med google endnu, men det da helt sikkert en muligheder at bruge den begge veje, for folk der skal ind og kigge på frække film mm. (af ordet naughty) de vil sikkert synes jeres side er interessant til deres forhold os, og derved har i nye kunder. så dem i ikke rammer med jeres markedsføring får i ved deres beskidte tanker ;-)

Glæder mig til og høre fra jer, kunne godt bruge noget frækt til damen :-P

Mvh. Nicolai

NicolaiLarsen jeg syntes godt nok du har nogle spøjse ideer (ikke så gode) ud fra de indlæg som du har skrevet her indenfor de sidste 20 min.

der er muligvis mange som søger ordet naughty, MEN tror du nu selv at de vil blive på en side med undertøj, jeg tror personligt de leder efter noget helt andet. ligesom din Tatoo ide, hehe ..så er den her heller ikke for god.. men det er selvfølgelig bare min mening 

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:09
Altså de indlæg jeg har skrevet, er den med tatoo ideen til tøj ( altså jeg ville gå i det :)) og det var mit udgangspunkt et navn og ide der klingende til de unge, nu er jeg ung og også Uerfaren indenfor alt, men de kan vælge og høre på mig eller lade være, prøver bare være lidt aktiv og komme med lidt input på forummet, det jo bedre ind at sidde og brænde inde med det, det kunne være at min ide satte nogle tanker i gang hos ham.

de andre er:

hjælp til forretningsplan og hvordan opbygningen er på en E-shop(de da ikke ret spøjse, så vi snakker altså om to indlæg).

og så  er der selvfølgelig os den her.

Men ja det tror jeg godt de kunne hive nogle kunder hjem på, NOGLE folk som søger efter frække ting på nettet, leder måske efter inspiration eller tricks til at løfte deres sexliv op, og det kan deres frække undertøj. men det bare en ide, ved jo ikke så meget, har meget og lære endnu, så kom endelig med respons :) så kan vi jo snakke om det, som vi gør nu. Men jeg tror bare man skal tænke i andre baner for at differentiere sig, den lille forskel kan gøre at man får taget lidt flere salg hjem, hvis den kan det, så ville det jo bare være perfekt.

Men har du ellers et bedre forslag til lingeri forretningens navn? :)

Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:35
ladyschoice

ladyline

softlady

softladys

Hilsen

Torbjørn

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:17
Wonderwear.dk er ledigt

Malingeri.dk er også ledigt

Femalene.dk og femaline.dk er også ledige.

mvh Hans

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 23:25
Wonderwear er et firma der sælger lingeri (tror vist nok at det er en kæde), så det ville jeg nok ikke vælge, da der nok ville komme et søgsmål.
Anne Fogel - smykker med mod
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:35
Dato: 31-01-2007 23:24:35 Forfatter: Anne Fogel Wonderwear er et firma der sælger lingeri (tror vist nok at det er en kæde), så det ville jeg nok ikke vælge, da der nok ville komme et søgsmål.

Hvor ER de altså dygtige til at finde på navne...

Jeg kan ikke rigtig finde dem på nettet...

mvh Hans

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 23:36
Jeg har handlet hos dem

Men egentlig mærkelig de ikke har domænet!

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 00:16

nam-nam (nem at huske)

denise (minder meget om dessous)

åh nej domænerne er ikke ledige! sorry

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)