Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

13 årig dreng og forretning?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja :)!

- Jeg har jo store iværksætter drømme, derfor er jeg på Amino døgnet rundt nærmest.

Men jo jeg fatter noget MN Templates? Bare fordi jeg syntes de penge kunne havde gået til en hosting af domæne? Eller andet som interessere mig mere :)

- Jeg hjælper min far, og er glad for det.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 19:32

Hej Mads:) 

Jeg havde selv sådan nogle drømme, og nu er det så blevet en realitet:) og idag designer jeg hjemmesider:)

Men jeg arbejder da stadig på at få flere af dem opfyldt, og er ikke meget ældre end dig:)

Men har styr på de fleste ting inden for det at være selvstændig:)

Så hvis du har brug for hjælp, eller bare mangler en at snakke med om disse ting, er du velkommen til at skrive en PB til mig, og så kan jeg måske give dig lidt kontak info. f. eks skype:)

Og så behøver du jo ikke hele tiden slå nye indlæg op på Amino:)

Cyberman29

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 20:10

Hej Mads,

Lav en liste over ting, som du synes er sjovt. Dette er som regel et godt udgangspunkt. Herefter kan du se, om du kan finde på en "indtjenings idé" ud fra din interesse/interesser. Mht hvordan man gør det ene og andet, skal du ikke bruge din tid på. Først skal du finde ud af hvad du vil og efterfølgende skal du kaste dig ud i det. De fleste lærer undervejs (forhåbentligt...).  Smile

Når jeg finder på idéer kommer det tit fra interesse, mangler på market eller en følelse af - "Det der - det kan jeg gøre meget bedre...!!"   Cool  

Husk at spørg dig selv (når du får en idé) om du har lyst til at bruge måske minimum 4 timer om ugen, i forbindelse med dit projekt? Hvis nej, så skal du finde et andet projekt. 

En vigtig ting er også passion! Tænk på de steder du bruger penge og energi. Hvorfor gør du det? Hvad tiltrækker dig? Du siger selv, at du bliver tiltrukket af amino pga det er et hyggeligt, dejligt og samtid lærerigt sted. Årsagen til at det er således, er pga. en masse mennesker som ligger en masse positiv og gratis energi i sitet. Dette bliver mange mennesker tiltrukket af. 

Jeg bruger tit tv kokken Jamie Oliver som eksempel. Den energi/passion han ligger i sin interesse (mad) er mindst 80% af hans succes (uanset om man kan lide ham eller ej).

Hvis du kan finde noget, som du næsten ikke kan stoppe med at tale om eller gør dig glad, så ved du, at du er på rette spor. Også selvom det ikke giver penge til at starte med. Det skal nok komme, såfremt du bliver dygtig nok til det, som du vælger at lave.

Men held og lykke!  Yes 

.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:31

Følger lige med herinde

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:32

Hej Mads.

Fedt at du har sådan et gå-på-mod. Dejligt....du skal nok nå langt. Jeg har selv en dreng på 12, som måske ikke brænder for iværksætteri, men som får for lidt lommepenge (ifølge ham selv). I dag foreslog jeg ham, at blive vores ejerforenings egen "trappevasker". Vi har en hel del opgange her i gaden, op til 4.sal, trapper der altid trænger til at blive vasket, men som beboerne (inklusiv mig selv), ikke altid får gjort. Der er sikkert en masse regler omkring sådan noget, men jeg kan lige se det for mig. Kost og spand i hånden, en fræk kasket, "firma-trøje" og så bare af sted til alle de søde naboer. Det kan da godt være det ender med at han har sit eget firma inden han fylder 16Smile

Som andre har skrevet, så har du en lærermester lige ved hånden. Det er guld værd.

Held og lykke med fremtiden.

:-)Nanna

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 07:02

Haha ja :)! - Mange tak, det er lidt som om at alle pigerne/damerne er mere positive dx!

- Mads !

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:15

Mads:

Haha ja :)! - Mange tak, det er lidt som om at alle pigerne/damerne er mere positive dx!

- Mads !

Først, jeg syntes det er lækkert at se dit gåpåmod, det er noget Danmark har brug for fremover.

Du må ikke misforstå det, når så mange siger, at du feks skulle lære lidt af din far, for det er næsten det allerbedste sted du kan lære noget fra. Mange af os, der skriver herinde, har jo en masse erfaring vi trækker på, og hvis du skal sidde herinde og spørge om alt, så er vejen dælme lang

Lok evt. Farmand til at sponsere et webhotel + domæne og lær evt. at sætte wordpress mv op , det kunne godt i længden give lidt penge

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 10:37

Hej alle ved det er kort tid men nu har jeg fået noget erfaring og vil igang nogle der ved hvad det kan være og gider helst ikke blog...

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:49

Erfaring med hvad? lidt svært at give råd, når man ikke ved det

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 10:50

Som i sagde før ved min far :)! Jeg har snakket en del med ham :)!

Og ja d:

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)