jeg er ved at lave en blog om musik, men jeg ved ik hvordan man laver widgets. jeg kunne rigtig godt tænke mig at gøre så mine besøende kan se nogle opdateringer på sange generelt, de mest hørte og så videre. så hvordan laver Jeg noget som fx på Snoosts forside? det ser rigtig fedt ud, men jeg ved ikke hvordan man koder Flash. :(
Hvis jeg forstår dig rigtigt vil du gerne så man kan se de nyeste indlæg på din side? Der er en standard widget der hedder "Nyeste indlæg" - Den skal du så bare trække over i "Sidebar". :-)
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
hehe tak for svar, men nej ikke nyeste indlæg. ligesom Snoost, vil jeg gerne vise de mest populære musiksange. men jeg vil ikke bare skrive dem, det skal også se fedt ud. så kender nogen en widget der kan det? hvor får snoost deres fra?
igen, mange tak for svaret... men det er ikke helt det jeg leder efter :D Det skal ikke have noget at gøre med mine inlæg og blog posts
bare en måde at vise populære sange på. ligesom en slags mtv toplist - prøv at kigge på www.snoost.com ude til højre. sådan én! :) ved i hvilken de bruger? så kan jeg vel bare bruge den samme
jeg ved ikke om de bruger wordpress, men tænkte bare at de jo må bruge et eller andet - og så kan det vel også installeres på min wordpress blog. :-) eller har de lavet det selv? så må jeg vel ikke kopiere det= :(
prøver lie at bringe liv i tråden igen, :-) da jeg godt kunne tænke mig at høre om der er nogen der ved hvordan man laver sådan nogen fede effecter som den widget/plugin snoost bruger? har ingen kode erfaring, så håber lidt på at der findes et plugin man kan bruge.
jeg taler om det Snoost har ude i højre side af forsiden, hvor nogle sange bevæger sig.
Det må kunne lade sig gøre, hvis du kan finde nogen, der ville stille histlisterne til rådighed for dig gratis. RSS-import kunne være én mulighed. Alternativt kan det være at fx iTunes byder på widgets, der kan embeddes -- indeholdende streams af trending musikdownloads inden for forskellige kategorier.