Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Html mail søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg begynder snart at sende html mails så understøtte min mail-korrespondence med lidt lækker grafik. I den anledning søger jeg inspiration så alle der benytter sig af html mails må meget gerne sende mig et eksempel på info@wide-eyes.dk 

Det er ligemeget om der bare er indsat logo, eller en baggrundsfarve / billede, om der er topbanner eller fodnote. Jeg vil meget gerne se så mange eksempler som muligt.

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:42
Husk at sende den ud i både plain tekst og html når du sender ud, så brugerens klient har mulighed for at vise tekstversionen hvis dette ønskes / hvis klienten ikke kan/vil vise html.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:53
Hej Anders

Hvordan gør man det??skal den bare sendes 2 gange?? 1 gang som html mail og 1 gang som alm mail?

Jeg overvejede at sætte et baggrundsbillede ind og så et "topbanner". Hvis modtagerne ikke kan se html mails vil baggrunden og topbanner så ikke bare fremstå som vedhæftet filer?

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:00
Du skal bygge din mail op til at sende som multipart, så begge dele sendes i en mail, så klienten selv vælger hvad den skal vise.

Hvordan din mailklient kan lave en multipart e-mail ved jeg ikke, men jeg ved at jeg vil være træt af at modtage emails der ikke kan læses som plain tekst i f.eks. webmail.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)