Jeg har i et stykke tid læst en del herinde, og set mig omkring. Jeg kan se at der er en livlig debat, og at der skabes kontakter og netvære, mange gange ser det ud til at folk får fat i den helt rigtige person, som de ønsker at få kontakt til. Så nu vil jeg prøve og se hvordan det går for mig at få kontakt til den helt rigtige person. Lidt om min virksomhed...Jeg er ved at starte et splinternyt tøjmærke op, et dametøjsmærke, 20-40 år. Tøjet bliver lavet i jersey og strik. Tøjet er pænt hverdagstøj/som også kan bruges til lidt finere brug. Inspirationen er hentet fortrinsvis i naturen, blomster og planter. Tøjet har et færøsk islæt/dansk/nordisk. Jeg har fundet en god øko leverandør. Der skal til at starte med sælges 400 stk af hver style. Det har jeg tænkt skulle sælges i Danmark, Norge og på Færøerne.
Den person jeg leder efter skal være en erfaren sælger/agent. Hvis du erfarne sælger der læser dette er i fast stilling, vil jeg gerne i kontakt med dig alligevel, for jeg ved at du har et hav af dygtige bekendskaber og du kan sikkert komme med masser af gode råd.