Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velgørenhed i Second Life - be a part of it!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære AMINOer.

Vi havde i går bestyrelsesmøde, hvor Christian Stadil, best. medlem hos ENGODSAG.DK, kom med et rigtig spændende input - nemlig at gøre vores idé om at skabe en bedre verden kendt i Second Life - f.eks. gennem en infobod og folk, der ruller rundt i universet med indkøbskurve fyldt med hjerter. Vi mangler selv tiden, men jeg tænkte, at der kunne sidde nogle velgørere herinde, som ville hjælpe os med det - reklamefolk, iværksættere etc.? Vi vil naturligvis lave et stort PR-stunt på det, hvor vi sikrer jer eksponering, og desuden har vi medier som n-brev til 90.000 forbrugere, erhvervsnetværk med over 500 butikker m.fl., hvor vi gerne vil kommunikere jeres hjælp ud.
Så skriv til mig på jonathan@engodsag.dk hvis I ønsker at bidrage til denne utraditionelle idé for en god sag! På forhånd tak...
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 12:04
Hej Jonathan,

Spændene projekt, jeg har sendt dig en mail :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:08
Ganske spændende idé. Second Life er fortsat en guldgrube for nye idéer og en god måde at eksponere sig på. Jeg sender dig en mail og vil meget gerne deltage :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:34
Hvilke kompetencer er det lige præcis du eftersøger?

Men spændende ide, og lav gerne en historie ud af det herinde på Amino også så vi kan følge udviklingen og se hvordan det fungere med det hersens andet liv ;)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)